Performante
3.3 secunde pentru 0-100 km/h era o valoare care până nu demult era rezervată supercar-urilor de multe sute de mii de euro. Nu că M5 Competition ar fi vreo mașină ieftină, dar ideea de bază rămâne, mai ales că nu trebuie să uităm că vorbim până la urmă de un sedan de aproape două tone (1940 de kilograme, mai exact).
Probabil că inginerii bavarezi au coborât sub cele 3.4 secunde ale versiunii "normale" M5 doar pentru că noblesse oblige. Și pentru că, indiferent de câte modificări la nivelul agilității au apărut pe această mașină, nu era corect moral să oferi un M5 cu pedigree de circuit fără să mai tai din timpul de accelerare. Și probabil că aceiași ingineri s-ar fi dus cu setările motorului până-n pânzele albe pentru a tăia zecimea aia de secundă dacă n-ar fi reușit s-o facă printr-un plus de 25 de cai.
Asta deși e posibil ca răspunsul la această întrebare să vină dinspre un viitor M5 CS care să utilizeze panouri de caroserie din fibră de carbon pentru a mai dărâma niște cifre. Am întrebat la BMW despre asta, dar oamenii știu să țină un secret.
Și mai există un motiv pentru care M5 Competition a coborât de la 3.4 la 3.3 secunde: faptul că E63S AMG oferă fix - ați ghicit - 3.4 secunde pentru accelerația 0-100 km/h. Ar putea fi o coincidență, bineînțeles.
La capitolul viteză maximă, M5 Competition este limitat, la fel ca rivalul său, la 250 km/h. Cu pachetul M Driver (disponibil opțional) instalat, BMW îți trimite mașina cu limitările ridicate, iar viteza maximă ajunge la 305 km/h.
Citez ,, Nu ne-a placut - design interior conservator '' Pai cum vreti sa arate ? Ca un Lexus aiuristic si obositor sau ca un Audi cu 3 monitoare strambe la bord ?