
Design
Fără spoilere (prea) agresive, fără elemente aerodinamice exagerate și fără patru terminații pentru sistemul de evacuare. Într-un cuvânt, elegant. Așa ar putea fi descris designul exterior al unui BMW M440i xDrive Coupe.
Asta dacă te-ai împăcat deja cu grila frontală verticală care, să îți spun sincer, arată mai bine în realitate decât în poze.
Există câteva indicii care îți dau de înțeles că nu ai în față un BMW Seria 4 obișnuit. De pildă, capacele aerodinamice ale oglinzilor exterioare, emblemele M, jantele specifice de 18 sau 19 inch, etrierele albastre cu logo-ul M și cele două terminații trapezoidale ale sistemului de evacuare.
Desigur, și spoilerele au un design specific, dar nu sunt extrem de agresive, după cum spuneam.
Paleta de culori exterioare este formată din 9 nuanțe metalizate, inclusiv Albastru Tanzanite pe care îl poți admira în imaginile alăturate. Poți opta și pentru o nuanță Albastru Frozen Portimao Individual, cu finisaj mat. Asta dacă nu vrei culoarea Alb Alpine, oferită în standard.
Motorul B58 este unul dintre cele mai bune lansate de Bmw în ultimii zece ani cel puțin, dacă nu cel mai bun, raportat la performanțe/consum/fiabilitate, am condus acum câțiva ani seria 5 G30 cu acest motor, mi s-a părut că are putere mai mare decât cea declarată oficial, poate și datorită eficienței cutiei și a punerii puterii pe asfalt, dar știe toată lumea ca puterea reală este puțin mai mare la multe motoare Bmw, că așa fac cei de la Bmw, păcălesc clienții. Personal aș alege acest motor pe seria 3, mai precis pe varianta Touring, umple perfect golul dintre variantele obișnuite și M3, un adevărat sleeper .