
Design
Departamentul estetic a suferit câteva modificări odată cu facelift-ul primit la începutul anului trecut. În primul rând, farurile au o semnătură luminoasă nouă, iar opțional pot fi bifate și farurile LED Matrix cu elemente albastre.
Mașina testată de noi nu a avut acest lucru, dar BMW oferă o grafică de design pentru capotă și hayon, realizată printr-un proces special de vopsire. Așadar, nu sunt aplicate benzi autocolante.
Gama de jante a fost și ea revizuită, fiind incluse și jante confecționate dintr-un aliaj forjat. Pe față au diametrul de 19 inch, iar pe spate de 20 de inch.
Vorbeam despre nuanța exterioară Velvet Orchid II, o opțiune care costă puțin peste 5.000 de euro. Dacă nu vrei să plătești suma asta, deși merită fiecare cent, ai la dispoziție alte nuanțe: 9 metalizate (inclusiv Verde Isle of Man), două culori uni oferite gratis (Alb Alpine și Galben Sao Paolo), dar și două nuanțe Individual care costă 4.090 de euro fiecare.
Acestea din urmă sunt Alb Frozen Brilliant și Albastru Frozen Portimao. Ele au un finisaj satinat.
În ceea ce privește stopurile, acestea pot fi comandate și în varianta OLED.
cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.