Design

4.5

Departamentul estetic a suferit câteva modificări odată cu facelift-ul primit la începutul anului trecut. În primul rând, farurile au o semnătură luminoasă nouă, iar opțional pot fi bifate și farurile LED Matrix cu elemente albastre.

Mașina testată de noi nu a avut acest lucru, dar BMW oferă o grafică de design pentru capotă și hayon, realizată printr-un proces special de vopsire. Așadar, nu sunt aplicate benzi autocolante.

Gama de jante a fost și ea revizuită, fiind incluse și jante confecționate dintr-un aliaj forjat. Pe față au diametrul de 19 inch, iar pe spate de 20 de inch.

Vorbeam despre nuanța exterioară Velvet Orchid II, o opțiune care costă puțin peste 5.000 de euro. Dacă nu vrei să plătești suma asta, deși merită fiecare cent, ai la dispoziție alte nuanțe: 9 metalizate (inclusiv Verde Isle of Man), două culori uni oferite gratis (Alb Alpine și Galben Sao Paolo), dar și două nuanțe Individual care costă 4.090 de euro fiecare.

Acestea din urmă sunt Alb Frozen Brilliant și Albastru Frozen Portimao. Ele au un finisaj satinat.

În ceea ce privește stopurile, acestea pot fi comandate și în varianta OLED.

  • aoleu, miercuri, 05.03.2025 10:26

    cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.

  • Mone, miercuri, 05.03.2025 10:36

    @aoleu Mulțumesc pentru grijă, dar nu este cazul, te asigur. Drumul nu este neasfaltat, te invit să mergi pe el ca să te convingi. Apropo, am spălat mașina după sesiunea foto. Așa că, da, îmi pasă chiar dacă nu este mașina mea.

  • Banditos, miercuri, 05.03.2025 12:35

    pare sa fie un drum de tara reabilitat, plin de viraje, abordabil in forta cu o astfel de jucarie, fara grija ca iti infingi masina in santuri

  • George Simion, miercuri, 05.03.2025 17:33

    cam feminina culoarea. si cam mare. de ce nu hard-top? de ce e interiorul invechit, mie mi se pare ok. la ce folosesc stopurile oled? si cate animale prajeste pe ora pe grill? :)

  • Alex, miercuri, 05.03.2025 20:23

    Dacă și m4 are turbo lag înseamnă că mașinile normale sunt degeaba turbo. Hai sa fim seriosi, toată lumea, toți ziariștii și vlogerii lauda motorul, este de excepție, merge cu mult peste ce putere are și domnul ziarist ne spune ca se simte turbo lagul. Mi se pare hate gratuit

  • Mone, joi, 06.03.2025 10:13

    @Alex. Nici nu se pune problema de hate gratuit. Când ai ocazia, condu mașina și revino la comentariul tău.

  • auto_fan, joi, 06.03.2025 15:34

    Colegu' Alex probabil nu stie ce inseamna turbo lag. Mai toti jurnalistii spun ca, in special la turatii joase, S58-ul are turbo lag sesizabil, mai ales comparand cu B58-ul care este ultra-responsive si mult mai prietenos de utilizat intr-un trafic normal. Ma rog, multi citesc, putini inteleg.

  • George Simion, vineri, 07.03.2025 03:07

    nu stiu sa apese pedala, sa schimbe vitezele..sau o fi benzina de-aia proasta..