Tehnologie

4.5

Spuneam puțin mai sus că habitaclul noului M4 Competition Cabrio își arată vârsta, dar nu și din punct de vedere al tehnologiei. Facelift-ul primit anul trecut a adus, printre altele, ansamblul curbat care integrează atât instrumentarul de bord digital cât și ecranul central al sistemului multimeda.

Dacă primul are o diagonală de 12.3 inch, cel de-al doilea măsoară 14.9 inch.

Pentru că este un model M, grafica ceasurilor de bord nu este atât de configurabilă ca în cazul celorlalte modele non-M de ultimă generație. Dar, sistemul îți afișează toate informațiile necesare și, în plus, ai la dispoziție și un Head-up Display mare.

Mai departe, din ecranul central accesezi majoritatea funcțiilor mașinii. Din fericire, pictogramele sunt grupate în ordine alfabetică, astfel că nu sunt foarte greu de găsit atunci când stai pe loc. În mers, e puțin dificil, dar din fericire ai un asistent vocal care a fost îmbunătățit de-a lungul timpului.

Și, așa cum spuneam, pentru că este un model lansat în urmă cu ceva ani, încă mai ai unele butoane fizice.

Conexiunea Apple Carplay și Android Auto este fără fir, iar partea bună este că navigația va fi afișată pe toată diagonala de 14.9 inch. Ai și câteva porturi USB, în caz că vrei să conectezi telefonul prin fir, sau vrei să încarci mai multe dispozitive deodată.

Nu lipsește, desigur, zona de încărcare prin inducție. Cu mențiunea că nu are funcție de răcire, ceea ce înseamnă că dispozitivul tău se va supraîncălzi dacă îl lași prea mult.

  • aoleu, miercuri, 05.03.2025 10:26

    cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.

  • Mone, miercuri, 05.03.2025 10:36

    @aoleu Mulțumesc pentru grijă, dar nu este cazul, te asigur. Drumul nu este neasfaltat, te invit să mergi pe el ca să te convingi. Apropo, am spălat mașina după sesiunea foto. Așa că, da, îmi pasă chiar dacă nu este mașina mea.

  • Banditos, miercuri, 05.03.2025 12:35

    pare sa fie un drum de tara reabilitat, plin de viraje, abordabil in forta cu o astfel de jucarie, fara grija ca iti infingi masina in santuri

  • George Simion, miercuri, 05.03.2025 17:33

    cam feminina culoarea. si cam mare. de ce nu hard-top? de ce e interiorul invechit, mie mi se pare ok. la ce folosesc stopurile oled? si cate animale prajeste pe ora pe grill? :)

  • Alex, miercuri, 05.03.2025 20:23

    Dacă și m4 are turbo lag înseamnă că mașinile normale sunt degeaba turbo. Hai sa fim seriosi, toată lumea, toți ziariștii și vlogerii lauda motorul, este de excepție, merge cu mult peste ce putere are și domnul ziarist ne spune ca se simte turbo lagul. Mi se pare hate gratuit

  • Mone, joi, 06.03.2025 10:13

    @Alex. Nici nu se pune problema de hate gratuit. Când ai ocazia, condu mașina și revino la comentariul tău.

  • auto_fan, joi, 06.03.2025 15:34

    Colegu' Alex probabil nu stie ce inseamna turbo lag. Mai toti jurnalistii spun ca, in special la turatii joase, S58-ul are turbo lag sesizabil, mai ales comparand cu B58-ul care este ultra-responsive si mult mai prietenos de utilizat intr-un trafic normal. Ma rog, multi citesc, putini inteleg.

  • George Simion, vineri, 07.03.2025 03:07

    nu stiu sa apese pedala, sa schimbe vitezele..sau o fi benzina de-aia proasta..