
Tehnologie
Spuneam puțin mai sus că habitaclul noului M4 Competition Cabrio își arată vârsta, dar nu și din punct de vedere al tehnologiei. Facelift-ul primit anul trecut a adus, printre altele, ansamblul curbat care integrează atât instrumentarul de bord digital cât și ecranul central al sistemului multimeda.
Dacă primul are o diagonală de 12.3 inch, cel de-al doilea măsoară 14.9 inch.
Pentru că este un model M, grafica ceasurilor de bord nu este atât de configurabilă ca în cazul celorlalte modele non-M de ultimă generație. Dar, sistemul îți afișează toate informațiile necesare și, în plus, ai la dispoziție și un Head-up Display mare.
Mai departe, din ecranul central accesezi majoritatea funcțiilor mașinii. Din fericire, pictogramele sunt grupate în ordine alfabetică, astfel că nu sunt foarte greu de găsit atunci când stai pe loc. În mers, e puțin dificil, dar din fericire ai un asistent vocal care a fost îmbunătățit de-a lungul timpului.
Și, așa cum spuneam, pentru că este un model lansat în urmă cu ceva ani, încă mai ai unele butoane fizice.
Conexiunea Apple Carplay și Android Auto este fără fir, iar partea bună este că navigația va fi afișată pe toată diagonala de 14.9 inch. Ai și câteva porturi USB, în caz că vrei să conectezi telefonul prin fir, sau vrei să încarci mai multe dispozitive deodată.
Nu lipsește, desigur, zona de încărcare prin inducție. Cu mențiunea că nu are funcție de răcire, ceea ce înseamnă că dispozitivul tău se va supraîncălzi dacă îl lași prea mult.
cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.