Calitate / Pret

3.5

Dacă vrei, în momentul acesta, să îți cumperi un BMW M4 Competition xDrive Convertible, trebuie să scoți din buzunare cel puțin 107.042 euro cu TVA inclus.

Pe lângă dotările standard, care nu sunt puține, mașina testată de noi a avut și câteva dotări opționale. Cea mai scumpă a fost nuanța exterioară Velvet Orchid Individual, care a costat 5.023 de euro.

Urmează apoi pachetul exterior M cu elemente din fibră de carbon (4.254 euro), pachetul Innovation (3.075 euro) care include sistemul de acces Confort, farurile adaptive LED și tehnologia Driving Assistant, volanul încălzit, frânele M cu o serie de componente compozite, tapițeria din piele Merino în combinația Negru/Silverstone, ornamentele interioare din carbon și jantele forjate de 19 inch pe față și 20 inch pe spate.

La final, când tragi linie, obții un preț de 126.500 de euro, cu TVA inclus.

Din punct de vedere al prețului de pornire, Mercedes-AMG CLE 53 Cabriolet este mai accesibil, având în vedere că pornește de la 98.310 euro cu TVA.

  • aoleu, miercuri, 05.03.2025 10:26

    cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.

  • Mone, miercuri, 05.03.2025 10:36

    @aoleu Mulțumesc pentru grijă, dar nu este cazul, te asigur. Drumul nu este neasfaltat, te invit să mergi pe el ca să te convingi. Apropo, am spălat mașina după sesiunea foto. Așa că, da, îmi pasă chiar dacă nu este mașina mea.

  • Banditos, miercuri, 05.03.2025 12:35

    pare sa fie un drum de tara reabilitat, plin de viraje, abordabil in forta cu o astfel de jucarie, fara grija ca iti infingi masina in santuri

  • George Simion, miercuri, 05.03.2025 17:33

    cam feminina culoarea. si cam mare. de ce nu hard-top? de ce e interiorul invechit, mie mi se pare ok. la ce folosesc stopurile oled? si cate animale prajeste pe ora pe grill? :)

  • Alex, miercuri, 05.03.2025 20:23

    Dacă și m4 are turbo lag înseamnă că mașinile normale sunt degeaba turbo. Hai sa fim seriosi, toată lumea, toți ziariștii și vlogerii lauda motorul, este de excepție, merge cu mult peste ce putere are și domnul ziarist ne spune ca se simte turbo lagul. Mi se pare hate gratuit

  • Mone, joi, 06.03.2025 10:13

    @Alex. Nici nu se pune problema de hate gratuit. Când ai ocazia, condu mașina și revino la comentariul tău.

  • auto_fan, joi, 06.03.2025 15:34

    Colegu' Alex probabil nu stie ce inseamna turbo lag. Mai toti jurnalistii spun ca, in special la turatii joase, S58-ul are turbo lag sesizabil, mai ales comparand cu B58-ul care este ultra-responsive si mult mai prietenos de utilizat intr-un trafic normal. Ma rog, multi citesc, putini inteleg.

  • George Simion, vineri, 07.03.2025 03:07

    nu stiu sa apese pedala, sa schimbe vitezele..sau o fi benzina de-aia proasta..