Consum

3.5

În cazul unei mașini de genul acesta, consumul este relativ. Pe hârtie, M4 Competition Cabrio facelift are un consum declarat de 10.3 litri/100 de km.

În realitate, lucrurile stau "puțin" diferit. De ce spun asta? Pentru că, în oraș, bordul mi-a indicat un consum cuprins între 15 și 17.5 litri/100 de km.

Lucrurile s-au mai îmbunătățit pe autostradă, unde consumul a fost de 9.8 litri/100 de km. Pe drumurile naționale, valoarea indicată a fost de 10.6 litri/100 de km.

Pentru că Audi nu mai oferă de ceva vreme modelul RS5 Cabrio, rivalul lui M4 Cabrio rămâne Mercedes-AMG CLE 53 4Matic+ Cabriolet. Decapotabila producătorului din Stuttgart vine echipată cu un motor turbo de 3.0 litri, mild-hybrid, care oferă 449 CP.

Consumul declarat de germani este de 9.3 litri/100 de km.

  • aoleu, miercuri, 05.03.2025 10:26

    cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.

  • Mone, miercuri, 05.03.2025 10:36

    @aoleu Mulțumesc pentru grijă, dar nu este cazul, te asigur. Drumul nu este neasfaltat, te invit să mergi pe el ca să te convingi. Apropo, am spălat mașina după sesiunea foto. Așa că, da, îmi pasă chiar dacă nu este mașina mea.

  • Banditos, miercuri, 05.03.2025 12:35

    pare sa fie un drum de tara reabilitat, plin de viraje, abordabil in forta cu o astfel de jucarie, fara grija ca iti infingi masina in santuri

  • George Simion, miercuri, 05.03.2025 17:33

    cam feminina culoarea. si cam mare. de ce nu hard-top? de ce e interiorul invechit, mie mi se pare ok. la ce folosesc stopurile oled? si cate animale prajeste pe ora pe grill? :)

  • Alex, miercuri, 05.03.2025 20:23

    Dacă și m4 are turbo lag înseamnă că mașinile normale sunt degeaba turbo. Hai sa fim seriosi, toată lumea, toți ziariștii și vlogerii lauda motorul, este de excepție, merge cu mult peste ce putere are și domnul ziarist ne spune ca se simte turbo lagul. Mi se pare hate gratuit

  • Mone, joi, 06.03.2025 10:13

    @Alex. Nici nu se pune problema de hate gratuit. Când ai ocazia, condu mașina și revino la comentariul tău.

  • auto_fan, joi, 06.03.2025 15:34

    Colegu' Alex probabil nu stie ce inseamna turbo lag. Mai toti jurnalistii spun ca, in special la turatii joase, S58-ul are turbo lag sesizabil, mai ales comparand cu B58-ul care este ultra-responsive si mult mai prietenos de utilizat intr-un trafic normal. Ma rog, multi citesc, putini inteleg.

  • George Simion, vineri, 07.03.2025 03:07

    nu stiu sa apese pedala, sa schimbe vitezele..sau o fi benzina de-aia proasta..