Design

5.0

Despre design-ul noilor modele BMW s-au scris nu reviste, ci romane întregi. Cu timpul, însă, lumea parcă s-a obișnuit cu grila frontală supradimensionată care, să îți spun sincer, arată mai bine în realitate decât în poze.

Facelift-ul primit de M3 Touring nu a redimensionat grila, dar a modificat partea interioară a farurilor, în special la nivelul luminilor de zi. Au apărut jante cu design nou, dar și un pachet M Carbon Exterior care aduce mai multe elemente din fibră de carbon. L-a avut și mașina testată de noi.

În rest, primești aceleași spoilere agresive, aceleași aripi spate evazate (pe care le poți privi în oglinda retrovizoare o zi întreagă și tot nu te plictisești) și aceleași 4 terminații pentru sistemul de evacuare.

Ce-i drept, BMW M3 este un model cu personalitate și, probabil e vorba de gusturi, dar varianta Touring arată mai bine decât cea sedan.

Paleta de culori exterioare satisface toate gusturile. Ai și nuanțe care nu ies atât de tare în evidență, dar ai și unele care pur și simplu întorc toate privirile. Cel mai bun exemplu este și nuanța Violet Twilight Metallic, pe care o poți admira în imaginile alăturate.

La fel de multe priviri atrag și nuanțele Verdel Isle of Man, Roșu Toronto sau Galben Sao Paulo.

  • Andrei, sâmbătă, 02.08.2025 00:55

    2 tone a ajuns si asta sa cantareasca, la fel cat un X5. Nu mai e masina sport, e un GT.

  • @Ocrotitorul României, sâmbătă, 02.08.2025 12:28

    M3 Touring - 1865kg. Sunt premise, dintre cele mai favorabile, ca viitorul M3 ielectric sa nu depaseasca cu mult masa proprie de 3 tone, BMW facand eforturi ample in acest sens, pentru ca viitorii posesori sa-l poata struni cu permis de conducere categoria B.

  • BMW, duminică, 03.08.2025 02:21

    Urâtă cu spume. Cum a remarcat și Andrei, la 2t numai sportiva nu mai e. Apropo, i4 are doar 200kg in plus.

  • Marius, duminică, 03.08.2025 05:52

    Nu poți.. compara un M..veritabil..cu un I... Electrica..rămâne pentru oraș.. indiferent că-ți CP.. dezvoltă... Realitatea este alta..decât datele tehnice... Tot motoarele termice..sunt sarea și piperul..

  • Marius, duminică, 03.08.2025 06:00

    Un 4 cilindri..cu turbo..ii dă rușine la o electrica pe autostradă.. Simplu..cu electrica tre..sa mergi la consum..

  • @marius, duminică, 03.08.2025 12:35

    Pe cuvântul tău? Cred ca n-ai pus piciorul niciodată nici în i4 nici în M4.

  • Dizăl Rulz Forevăr, duminică, 03.08.2025 13:40

    A pus piciorul în TDI cu I-ul roșu.

  • Snow, luni, 04.08.2025 10:45

    Am condus in Germania modelul pre-facelift de 510 CP. Am remarcat pe langa puterea motorului si usurinta demarajelor la orice viteza franele absolut senzationale. Rigiditatea si lipsa de minim comfort mi s-au parut usor deranjante. Masa proprie relativ mare nu se simte. Masina pare compacta si manevrabila la orice viteza. M-a impresionat neplacut limitarea la 255 km/ora indicat pe vitezometru, valoare semnificativ mai redusa fata de alte modele M cu care am mai avut de-a face. Ce-i drept masina ajunge instantaneu acolo ! Nu m-am obisnuit cu ecranul curbat pe post de 'tablou de bord' si am abandonat incercarile de a comuta tractiunea pe spate dupa cateva minute de cautari prin meniuri stufoase. Masina necesita studiu individual, e pacat sa ai asa ceva si sa nu-i stii utiliza macar 90% din functiuni ...

  • Snow, luni, 04.08.2025 10:49

    Autorul amesteca inocent culorile standard gratuite (Verde Isle of Man, Rosu Toronto etc) cu costisitoarea si uimitoarea nuanta Violet Twilight Metallic, una din zecile de culori 'individuale' disponibile ca optiune la putin peste 5000 (cinci mii) de Euro ... Am vazut masina recent la un eveniment in Politehnica si combinatia de vopsea si interior e absolut senzationala. Jantele argintii sunt un pic stridente, as fi ales ceva 'bicolor', cu putin negru ..