
Tehnologie
Ca și până acum, în spatele volanului primești un ansamblu curbat care integrează atât instrumentarul de bord digital, de 12.3 inch, cât și ecranul central al sistemului multimedia, de 14.9 inch. Cele două ecrane le primești și pe un Seria 3 obișnuit, dar, trebuie menționat că pe versiunile M ai o grafică specifică.
Tot specifice unui model M sunt cele două butoane de pe volan, M1 și M2. Sunt roșii, deci nu ai cum să le ratezi. Bavarezii permit configurarea unor sumedenie de funcții, de la cât de sensibilă să fie accelerația, cât și de rigidă să fie suspensia, cât de rapid să schimbe transmisia și așa mai departe.
Dacă stai să reglezi de fiecare dată acești parametrii pierzi destul de mult timp. Pentru asta există butoanele M1 și M2. De exemplu, poți să salvezi cea mai confortabilă configurație pe butonul M1 și cea mai brutală pe M2. Odată apăsat unul dintre butoane, schimbarea se face instant.
M3 Touring poate fi utilizat și ca mașină de familie, dacă chiar vrei asta, dar tot pe circuit se simte cel mai bine. Tocmai pentru acest scenariu ai funcția BMW M Laptimer, care îți permite să salvezi turele de circuit pentru a le evalua ulterior. Mai mult, această funcție poate înregistra cel mai bun timp pe tur și îți poate afișa pe head-up display ecartul față de timpul de referință.
Dacă tot suntem la capitolul "analizare", ai sistemul Drift Analyzer. Acesta face exact ce îi spune și numele: îți analizează derapajele controlate și, la final, îți dă și o notă. Cred că nu mai trebuie să îți amintesc că astfel de manevre trebuie realizate numai într-un cadru controlat.
Prin aplicația BMW M ai acces la o vizualizare bird's eye a hărţii circuitului, o comparație a timpului pe tur, date de la senzorii mașinii. Factori precum viteza, turația motorului și poziția acceleratorului și grafice care arată valorile de accelerație laterale și longitudinale atinse.
2 tone a ajuns si asta sa cantareasca, la fel cat un X5. Nu mai e masina sport, e un GT.