
Siguranta
Belgienii de la Euro NCAP nu au lovit din toate părțile break-ul de performanță din Munchen. Nici varianta pre-facelift, nici acest facelift. Au supus, însă, testelor de impact sedanul Seria 3.
Acesta se laudă cu un grad de protecție pentru adulți evaluat la un procent de 97%, protecția oferită copiilor este și ea evaluată la 87%, valoare identică cu cea pentru grija față de pietoni. Iar la capitolul sisteme de asistență a bifat un 76%.
Standard, BMW M3 Touring va fi echipat cu următoarele sisteme: Collision and Pedestrian Warning cu funcție City Braking (capabilă să detecteze chiar și bicicliștii) și Lane Departure Warning (funcționează între 70 și 210 km/h).
Pe lista de opționale, clienții vor descoperi pachetul Driving Assistant, care include funcțiile Cross Traffic Alert, Rear Collision Prevention și Lane Change Warning, dar și pachetul Driving Assistant Professional care plusează cu sistemul Steering And Lane Control Assistant. Acesta din urmă transformă M3 într-un vehicul capabil să ruleze semi-autonom în anumite situații de trafic.
2 tone a ajuns si asta sa cantareasca, la fel cat un X5. Nu mai e masina sport, e un GT.