Consum

4.0

Pentru acest model, BMW declară un consum mediu de 10.3 litri/100 de km. Eu sunt curios cine își cumpără un break de performanță cu 530 de cai putere și își face griji pentru consum.

Nu zic că nu poți obține această cifră de consum, dacă utilizezi modul Eco și acoperi distanțe mari în afara orașului. Dar M3 Touring nu este despre asta.

Tocmai de aceea, am ales să mă bucur din plin de tot ce are de oferit, chiar dacă asta a însemnat să alimentez mult mai des.

Nu l-am chinuit prea mult în oraș, acolo unde am obținut un consum de 16.3 litri/100 de km. M-am bucurat de el pe autostradă și pe drumuri virajate. Consumul extra-urban? 10.6 litri/100 de km.

Din păcate, BMW M3 Touring facelift a venit într-o perioadă în care Mercedes-Benz nu mai oferă versiunea C63 S T-Modell, iar Audi a eliminat break-ul de performanță RS 4 Avant.

Acestea fiind spuse, dacă vrei un Clasa C T-Modell cu emblemă AMG ai la dispoziție doar versiunea C 43 4Matic. Adică motor de 2.0 litri turbo, tracțiune integrală, 421 CP și un consum combinat de 9 litri/100 de km. Desigur, valorile de pe hârtie diferă de cele obținute în lumea reală.

  • Andrei, sâmbătă, 02.08.2025 00:55

    2 tone a ajuns si asta sa cantareasca, la fel cat un X5. Nu mai e masina sport, e un GT.

  • @Ocrotitorul României, sâmbătă, 02.08.2025 12:28

    M3 Touring - 1865kg. Sunt premise, dintre cele mai favorabile, ca viitorul M3 ielectric sa nu depaseasca cu mult masa proprie de 3 tone, BMW facand eforturi ample in acest sens, pentru ca viitorii posesori sa-l poata struni cu permis de conducere categoria B.

  • BMW, duminică, 03.08.2025 02:21

    Urâtă cu spume. Cum a remarcat și Andrei, la 2t numai sportiva nu mai e. Apropo, i4 are doar 200kg in plus.

  • Marius, duminică, 03.08.2025 05:52

    Nu poți.. compara un M..veritabil..cu un I... Electrica..rămâne pentru oraș.. indiferent că-ți CP.. dezvoltă... Realitatea este alta..decât datele tehnice... Tot motoarele termice..sunt sarea și piperul..

  • Marius, duminică, 03.08.2025 06:00

    Un 4 cilindri..cu turbo..ii dă rușine la o electrica pe autostradă.. Simplu..cu electrica tre..sa mergi la consum..

  • @marius, duminică, 03.08.2025 12:35

    Pe cuvântul tău? Cred ca n-ai pus piciorul niciodată nici în i4 nici în M4.

  • Dizăl Rulz Forevăr, duminică, 03.08.2025 13:40

    A pus piciorul în TDI cu I-ul roșu.

  • Snow, luni, 04.08.2025 10:45

    Am condus in Germania modelul pre-facelift de 510 CP. Am remarcat pe langa puterea motorului si usurinta demarajelor la orice viteza franele absolut senzationale. Rigiditatea si lipsa de minim comfort mi s-au parut usor deranjante. Masa proprie relativ mare nu se simte. Masina pare compacta si manevrabila la orice viteza. M-a impresionat neplacut limitarea la 255 km/ora indicat pe vitezometru, valoare semnificativ mai redusa fata de alte modele M cu care am mai avut de-a face. Ce-i drept masina ajunge instantaneu acolo ! Nu m-am obisnuit cu ecranul curbat pe post de 'tablou de bord' si am abandonat incercarile de a comuta tractiunea pe spate dupa cateva minute de cautari prin meniuri stufoase. Masina necesita studiu individual, e pacat sa ai asa ceva si sa nu-i stii utiliza macar 90% din functiuni ...

  • Snow, luni, 04.08.2025 10:49

    Autorul amesteca inocent culorile standard gratuite (Verde Isle of Man, Rosu Toronto etc) cu costisitoarea si uimitoarea nuanta Violet Twilight Metallic, una din zecile de culori 'individuale' disponibile ca optiune la putin peste 5000 (cinci mii) de Euro ... Am vazut masina recent la un eveniment in Politehnica si combinatia de vopsea si interior e absolut senzationala. Jantele argintii sunt un pic stridente, as fi ales ceva 'bicolor', cu putin negru ..