Calitate / Pret
Pornim discuția de la 85.300 de euro pentru un BMW M3. Primești o propulsie cu o manuală cu 6 trepte, care are de păstorit 480 CP. Adaugi aproximativ 1.500 euro și schimbi 3-ul pe un 4. Vrei un M3 Competition? Discuția începe de la 91.300 de euro, iar pentru versiunea cu tracțiune integrală se pleacă de la 95.000 de euro.
Și greul nu a trecut, pentru că de aici începe partea de configurare. O vopsea opțională pleacă de la 1.107 euro și poate însemna 2.491 euro pentru Albastru Frozen Portimao sau 3.516 euro pentru Frozen Brilliant White Metallic. Pachetul Innovation, care include, printre altele, faruri laser și head-up display costă 4.306 euro.
Pentru a avea acces la aerul de supercar, trebuie să bifezi pe lista de opționale pachetul M Race Track. Este ceva care se regăsește pentru prima dată pe lista de opționale a unui BMW M3. Acest pachet include frâne ceramice Carbon M, jante M din aliaj ușor, cu masă redusă (disponibile ca opţiune cu anvelope semislick), scaune-scoică M Carbon pentru șofer şi pasagerul din faţă şi benzi decorative din fibră de carbon, la interior. În total, pachetul M Race Track reduce masa cu aproximativ 25 de kilograme, în comparație cu specificația standard. Preţul pachetului este de 15.888 Euro cu TVA inclus.
Și uite așa au mai zburat peste 20.000 de euro din buzunar. Așa că, dacă vrei un M3/ M4 cu de toate, așteaptă-te la o factură de 115.000-120.000 euro.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio are un preț de bază de 87.000 euro. BUn, având în vedere că primești din start 510 CP. Un Mercedes-AMG C 63 pornește de la 91.400 euro, iar ”S-ul” care te ridică de la 476 CP și 650 Nm la 510 CP și 700 Nm ajunge la 100.560 euro. De aici începe jocul opționalelor, ca și la BMW.
Nu că ar conta, de fapt la cât scoți din cont pentru mașină nu prea te interesează ce bani dai pe benzină dar, cu un consum de 50% pe circuit, depășește consumul unui monopost F1. Îmi place punctul patru de la "Ne-a plăcut" - Faptul că poate fi utilizat zilnic. Și... să nu uit, culoarea tapițeriei: oribilă!