Performante
Pe undeva, am observat eu o diluare a substanței în ultima vreme. Ca și cum am fi migrat toți spre a consuma sirop de trandafiri cu sifon. În cazul acestui M3, ca și-n cazul Mustang-ului Mach 1, îmi permit un moment de sinceritate.
Pentru că a devenit o modă, nu doar în țara noastră, ci la nivel global, să ne pricepem la toate, evident că și zona de „review auto” a devenit un „job” pentru mulți. Poate ar trebui să mă opresc aici cu divagația mea, dar ceea ce vreau să subliniez este că, în această zonă rarefiată, diferența o fac și alte lucruri decât sprintul 0-100 km/h și viteza maximă.
Acestea fiind spuse și în același timp întrebându-mă cine a scris intro-ul la acest capitol, să vă spun tare și răspicat că BMW M3 Competition ajunge la 100 km/h în 3.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic, conform tradiției, la 250 km/h.
Și pentru a nu spori tensiunea, Giulia Quadrifoglio, C 63 S și M4 Competiton ajung la 100 km/h tot în 3,9 secunde. Aceeași viteză maximă, 250 km/h cu excepția modelului Mercedes-AMG C 63 S care este lăsat liber și ajunge la 290 km/h.
Însă, dacă este achiziționat pachetul M Race Track cu pachetul M Driver, viteza maximă a noilor BMW M3 şi BMW M4 ajunge și ea la 290 km/h. Italianca este ceva mai temperamentală și ajunge la 307 km/h.
Nu că ar conta, de fapt la cât scoți din cont pentru mașină nu prea te interesează ce bani dai pe benzină dar, cu un consum de 50% pe circuit, depășește consumul unui monopost F1. Îmi place punctul patru de la "Ne-a plăcut" - Faptul că poate fi utilizat zilnic. Și... să nu uit, culoarea tapițeriei: oribilă!