
Revoluția electrică
M-am tot gândit cum să încep acest articol și cum aș putea descrie cel mai bine importanța pe care noua eră Neue Klasse o are pentru BMW. Aș putea să o asemăn cu Capela Sixtină, care este capodopera lui Michelangelo, sau cu cea de-a doua Revoluție Industrială care a permis dezvoltarea unor ramuri industriale precum industria electrotehnică, chimică și a automobilelor.
Fărâmițat de consecințele celui de-al Doilea Război Mondial, BMW a fost nevoit să se reinventeze la începutul anilor '60. Atunci a lansat pentru prima oară Neue Klasse, o familie de modele care a ajutat compania din Munchen să depășească o criză economică gravă.
După ani și ani, uite că Neue Klasse revine în lumina reflectoarelor, iar primul model din noua eră este nimeni altul decât iX3. Este, dacă vrei, cel mai important model BMW din ultimii 20 de ani, unul care a creat multe așteptări.
Cel mai important este că noul iX3 nu numai că se ridică la nivelul așteptărilor, dar le și întrece.
Asta este concluzia la care am ajuns după ce am condus noul BMW iX3 Neue Klasse în cadrul testelor internaționale din Spania. Înainte să treci mai departe, te invit să urmărești un video cuprinzător cu exemplarul pe care l-am condus.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI BMW iX3 NEUE KLASSE






Multa reclama pentru un r...t nemtesc. Calitatea interiorului din plastic reciclabil numai premium nu este iar depasirile prin privitul in oglinda sunt pur si simplu stresante. O singura data daca sistemul cedeaza devii ingeras. Overengineering specific nemtilor, nu stiu ce sa mai faca sa ramana relevanti.