BMW i8 Roadster

Hibrid Plug-In 374CP Aut6

Tehnologie

4.5

BMW i8 merită considerat o vitrină tehnologică. Structura din aluminiu și celula pasagerilor din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP), materialele reciclate de la bord și sistemul hibrid sunt doar o parte dintre elementele pe care BMW le-a dezvoltat pentru a face din i8 nu doar o mașină cu valențe sportive, ci și un deschizător de drumuri.

Panoul de instrumente pus la dispoziție de germani este unul complet digital și își schimbă afișajul și culorile în funcție de modul de rulare ales. Sistemul de infotainment nu renunță la clasicul ecran "plutitor", dar modul în care acesta funcționează este ireproșabil. Navigarea prin meniu poate fi realizată atât prin intermediul controller-ului rotativ, cât și prin atingerea comenzilor de pe display-ul cu funcții tactile. Așa cum deja v-ați obișnuit, BMW oferă un sistem compatibil doar cu Apple CarPlay, însă această opțiune nu este disponibilă pe teritoriul României. Până în acest moment, constructorul german nu vine și cu pachetul Android Auto. 

Pe lângă aceste elemente, BMW i8 Roadster poate fi comandat cu un Head-Up Display extrem de generos, cu faruri Laser și chiar și cu un sistem capabil să genereze sunete speciale pentru avertizarea pietonilor atunci când mașina rulează în modul 100% electric cu viteze mai mici de 30 km/h. 

  • dan_grc, vineri, 22.06.2018 11:52

    O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.

  • cornel.socariciu, vineri, 22.06.2018 12:17

    @dan_grc Mulțumesc pentru observație ;).

  • xxx, vineri, 22.06.2018 14:02

    La 158 000€ fenomenul Wow este garantat! Sincer la banii ăștia nu am curajul sa mă apropii la mai puțin de 5m când proprietarul este lunga ea!

  • joe, vineri, 22.06.2018 14:56

    Deci consumul la suta de km,,dupa parcurgerea primei sute de km,va fi minim 12l