BMW i8 Roadster

Hibrid Plug-In 374CP Aut6

Vizibilitate

4.0

În zona auto, designul excentric și ieșit din comun a fost întotdeauna plătit prin punctele minus pe care le găsești în dreptul vizibilității. Dar cu i8 Roadster, lucrurile nu par atât de complicate, mai ales că modelul german vine cu o armată de senzori, cu o cameră video pentru mersul cu spatele și cu o pereche de oglinzi extrioare generos propriționate.

Capota lungă nu o să te încurce, însă lățimea mașinii o să-ți dea de furcă atunci când abordezi drumuri secundare. Când plafonul din material textil este coborât, nu vei avea probleme cu vizibilitatea oferite de oglinda centrală. În schimb, atunci când plafonul se află în poziția superioară, gemulețul (pentru că nu pot să-l numesc lunetă) lasă să treacă foarte puțină informație din mediul exterior.

Deși BMW i8 are un design futurist, nemții nu puteau produce un model perfect. Montantul A o să îți dea ceva bătăi de cap atunci când abordezi virajele strânse, dar parbrizul înclinat reușește să-ți provoace emoții nebănuite, motiv pentru care poți trece cu vederea grosimea stâlpului.

  • dan_grc, vineri, 22.06.2018 11:52

    O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.

  • cornel.socariciu, vineri, 22.06.2018 12:17

    @dan_grc Mulțumesc pentru observație ;).

  • xxx, vineri, 22.06.2018 14:02

    La 158 000€ fenomenul Wow este garantat! Sincer la banii ăștia nu am curajul sa mă apropii la mai puțin de 5m când proprietarul este lunga ea!

  • joe, vineri, 22.06.2018 14:56

    Deci consumul la suta de km,,dupa parcurgerea primei sute de km,va fi minim 12l