BMW i8 Roadster

Hibrid Plug-In 374CP Aut6

Design

5.0

Atingem și capitolul pe care BMW i8 Roadster îl promovează cu notă maximă fără niciun fel de emoții. Designerii constructorului german au fost lăsați să genereze linii agresive cu elemente pe care le poți vedea doar pe conceptele expuse pe marile scene ale saloanelor auto. Și nu exagerez când spun aceste lucruri, întrucât i8 Roadster poate fi oricând considerat un studiu de design pentru mulți alți constructori auto.

Traseul pregătit de organizatori a inclus zone urbane capturate de turiștii ajunși la mare și porțiuni de drumuri naționale tranzitate din plin. Am fost blocați din pricina unor lucrări, iar cei mai mulți șoferi (sau pasageri) au scos telefoanele mobile pentru a fotografia modelul german.

Iar dacă punem la socoteală și faptul că i8 Roadster vine cu un set de portiere cu deschidere verticală, ecuația devine ușor de rezolvat chiar și pentru cei care sunt apropiați de marca bavareză.

 

  • dan_grc, vineri, 22.06.2018 11:52

    O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.

  • cornel.socariciu, vineri, 22.06.2018 12:17

    @dan_grc Mulțumesc pentru observație ;).

  • xxx, vineri, 22.06.2018 14:02

    La 158 000€ fenomenul Wow este garantat! Sincer la banii ăștia nu am curajul sa mă apropii la mai puțin de 5m când proprietarul este lunga ea!

  • joe, vineri, 22.06.2018 14:56

    Deci consumul la suta de km,,dupa parcurgerea primei sute de km,va fi minim 12l