Interior
La interior, BMW i8 Roadster îmbină "factorul wow" al unui supercar cu dotările și tehnologiile pe care le vei găsi pe orice alt model de top din gama constructorului german. Pe scurt, accesoriile pe care le găsești la interior sunt familiare, iar sistemele funcționează la fel și sunt ușor de accesat.
Caracterul exotic al lui BMW i8 Roadster este dat de portierele cu deschidere verticală. Dacă în versiunea Coupe îți vei întinde la maximum anumite grupe de mușchi, în cazul Roadster-ului lucrurile devin mult mai simple atunci când plafonul este pliat. Cu toate acestea, să urci sau să cobori dintr-un i8, idiferent că vorbim despre varianta Cabrio sau cea Roadster, necesită articulații flexibile. Asta dacă nu vrei să rămâi cu spatele blocat. Pentru cei care au avut contact cu motorsportul, procesul este asemănător cu cel de intrare/ieșire dintr-o mașină echipată cu rollcage. Dar să nu uităm că asta se întâmplă și într-un Lamborghini.
Materialele folosite de BMW sunt de calitate și foarte bine finisate, iar nemții nu au lăsat niciun detaliu la voia întâmplării. Spre exemplu, pe controller-ul rotativ cu care poți accesa meniul sistemului de infotainment este gravat numele modelului. Elementele din fibră de carbon și pielea fină completează aspectul special oferit de interiorul hibridului german. Scaunele sunt reglabile electric și vin cu un sistem de încălzire, iar suportul lateral oferit este unul foarte bun.
Spațiile de depozitare nu sunt generoase, dar nu trebuie să uităm că ne aflăm într-o sportivă cu două locuri. Nemții oferă două suporturi pentru pahare, în timp ce telefonul mobil își găsește loc în cotieră. În spatele celor două scaune, nemții au organizat o zonă de depozitare de circa 100 de litri. Aceasta poate fi împărțită în trei zone distincte, însă mare atenție: lucrurile depozitate acolo pot "zbura" dacă frânezi violent. BMW a apelat la această soluție întrucât portbagajul versiunii Roadster măsoară doar 88 de litri, spre deosebire de cei 154 de litri oferiți de Coupe. Chiar și așa, volumul disponibil va fi rapid epuziat.
Plafonul din material textil poate fi acționat până la viteze de 50 km/h, iar procesul de pliere/ridicare durează 15 secunde. Geamul din spate poate fi controlat și el independent de mecanismul care acționează plafonul.
O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.