BMW i8 Roadster

Hibrid Plug-In 374CP Aut6

Performante

4.0

Deși noul BMW i8 Roadster își face de cap într-un segment practic inexistent în acest moment, cel al roadsterelor sport premium hibride, am căutat atent și am găsit câteva mașini care i-ar putea pune probleme modelului bavarez, mai ales că mulți dintre cei care vor cumpăra un astfel de model vor arunca o privire și în curtea producătorilor de supercar-uri.

Amintim aici de Mercedes-AMG GT Roadster și de Porsche 911 Carrera Cabriolet 4. În același timp, Porsche a retras din configurator versiunea Cabriolet. În aceste condiții, în cadrul duelului direct îl vom aduce doar pe Mercedes-AMG GT Roadster. 

BMW spune că noua decapotabilă cu sistem hibrid de propulsie poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde. În același timp, Mercedes-AMG GT Roadster se laudă cu 4 secunde pentru aceeași repriză, dar vine la pachet și cu un spor de 102 CP. Pentru a conserva resursele bateriei, viteza maximă a lui i8 Roadster este limitată la 250 km/h. Nu același lucru vom spune și despre Mercedes-AMG GT Roadster, model care poate accelera până la 302 km/h.

Cu toate acestea, nu trebuie să uităm că sub capota lui i8 Roadster se află un motor cu trei cilindri de 1.5 litri și nu un sistem de propulsie cu motor cu o cilindree mult mai generoasă. 

  • dan_grc, vineri, 22.06.2018 11:52

    O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.

  • cornel.socariciu, vineri, 22.06.2018 12:17

    @dan_grc Mulțumesc pentru observație ;).

  • xxx, vineri, 22.06.2018 14:02

    La 158 000€ fenomenul Wow este garantat! Sincer la banii ăștia nu am curajul sa mă apropii la mai puțin de 5m când proprietarul este lunga ea!

  • joe, vineri, 22.06.2018 14:56

    Deci consumul la suta de km,,dupa parcurgerea primei sute de km,va fi minim 12l