Consum
BMW i8 Roadster nu are un concurent direct care să vină cu aceeași configurație de propulsie și un nivel similar de putere. Conform fișei tehnice, noua decapotabilă produsă de constructorul german poate "înghiți", atât timp când bateriile sunt încărcate (adică în prima sută de kilometri), 2.1 litri/100 km. Valoarea anunțată de producătorul bavarez a fost calculată conform noului standard WLTP, însă a fost transformată într-o valoare conformă cu standardul NEDC, pentru ca o posibilă comparație cu un model aflat pe piață de ceva vreme să fie relevantă.
Odată cu facelift-ul operat pe i8 Coupe, BMW a introdus o baterie de 11.6 kWh (7.1 kWh oferea acumulatorul de pe vechiul i8 Coupe) care acum promite o autonomie mai mare în modul 100% electric. În cazul versiunii i8 Roadster, acumulatorul este gata să ofere un maxim de 53 de kilometri fără emisii. Pentru comparație, vechea baterie integrată pe versiunea Coupe asigura o autonomie de 37 de kilometri. Încărcarea acestora se poate face fie în mers, mulțumită sistemelor de recuperare a energiei, fie de la o rețea electrică (undeva pe la 4 ore și jumătate atunci când se folosește o priză de uz casnic).
În cadrul testul, consumul mediu pe primii 50 de kilometri a fost de doar un litru/100 de kilometri (practic, mașina a consumat 0.5 litri de la pornire până la borna 50), însă până la finalul traseului (120 de kilometri), valoarea afișată de computerul de bord a urcat până la 7.7 litri/100 de kilometri. De menționat și faptul că nu ne-am concentrat în niciun fel pe economia de carburant, iar în anumite zone virajate am profitat din plin de cei 374 de cai putere oferiți de sistemul hibrid de propulsie.
O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.