Calitate / Pret
BMW i8 Roadster vine la pachet cu un preț de supercar, iar acest lucru cu siguranță n-o să atragă prea mulți mușterii. Cu siguranță, hibridul constructorului german va fi ales doar de cei care au în garaj cel puțin o altă mașină și conturi care afișează multe zerouri. Alături de design-ul futurist, tehnologia hibridă implementată de BMW face ca prețul lui i8 Roadster să treacă de 150.000 de euro. Iar această sumă poate părea mare atunci când te gândești că modelul bavarez nu este un supercar pur-sânge, ci un hibrid sportiv cu performanțe excelente dezvoltat pentru a scoate în evidență astăzi, caracterul și atuurile supercar-urilor de mâine.
Pe piața din România, prețul de pornire este de 158.000 de euro, însă echipamentele opționale te vor "ajuta" să scoți din conturi circa 170.000 de euro.
Farurile BMW Laserlight au un preț de peste 6.000 de euro, vopseaua E-Copper (nuanța mașinii testate) costă circa 800 de euro, în timp ce pentru ornamentele interioare DryCarbon vei plăti 2.000 de euro. Melomanii vor dori cu siguranță să aleagă sistemul semnat de Harman Kardon, iar prețul acestuia se apropie de 1.000 de euro.
Dar toate aceste valori te vor scoate din anonimat. Pentru că da, i8 Roadster este o adevărată vedetă a șoselelor. Și indiferent de locul în care te-ai afla, se găsește un curios să te întrebe ce mașină este, cât costă sau să te felicite pentru alegerea făcută.
Un Mercedes-AMG GT Roadster pleacă de la 130.000 de euro, dar un i8 Roadster o să reușească să atragă mult mai multe priviri decât sportiva constructorului din Stuttgart.
O mică corectura, nu fibra de carbon este ranforsata cu plastic, ci invers. Despre mașină ce-ar mai fi de spus, este de colecție, va arăta futurist și peste 20 de ani.