Calitate / Pret
Aşa cum am spus anterior, în zona SUV-urilor compacte diesel de 110-130 de cai putere există oferte pentru oricine şi pentru orice buget. Şi pentru că maşina testată de noi a venit echipată în versiunea Elegance, peste care poţi comanda doar un pachet Top care conţine scaune din piele, acoperiş panoramic retractabil, jante de 17 inch şi Start-Stop, vom compara modelul Suzuki cu versiunile de top ale concurenţei directe, pentru o relativă echilibrare a forţelor în materie de opţiuni.
Dacă avem în vedere aceste criterii, preţurile din segment încep cu Dacia Duster, care în versiunea de top Laureate 4x4 costă 17.100 de euro. Urmează apoi un grup de modele care se învârt în jurul sumei de 25.000 de euro (Sportage, Yeti şi Tiguan), iar oferta din zona asta se termină cu noul Nissan Qashqai (preţ de listă 31.000 de euro) şi cu inexplicabilul Peugeot 4008, al cărui preţ este imens în comparaţie cu concurenţa: 34.200 de euro pentru 1.6 HDi de 115 CP în echiparea Allure.
Ei bine, în prăpastia de aproape 8000 de euro dintre Duster şi grupul de mijloc se încadrează perfect noul S-Cross 1.6 DDIS Elegance: cu 24.300 de euro preţ de listă dar cu o reducere de lansare de 2000 de euro, modelul japonez ajunge la 22.300 de euro. Pentru versiunea Elegance Top, clienţii trebuie să scoată din buzunar 24.000 de euro.
Aşa cum spuneam, poziţionarea SUV-ului Suzuki este una inteligentă şi oportunistă. Dacă nu vrei Dacia Duster, S-Cross devine următoarea opţiune până la "greii" segmentului. Rămâne de văzut câţi clienţi acceptă un astfel de compromis între preţ şi calitate.
Voi chiar ati testat masina sau dezinformati? acea acceleratie este pt. modul auto, pe sport acceleratia este sub 10 s, sau cel putin asta sustine autoexpres. http://www.autoexpress.co.uk/nissan/qashqai/85253/nissan-qashqai-vs-rivals