Interior
Suzuki S-Cross pare o maşină dezvoltată special pentru a fi pe placul clienţilor care vor un SUV accesibil din segmentul compact, dar nu le place sau nu îi interesează Dacia Duster. Materialele folosite de Suzuki sunt de calitate medie, soluţiile tehnologice fac parte şi ele din repertoriul unei maşini corecte şi atât, iar atenţia la detalii se încadrează în media segmentului. Partea bună este că, intrând fix la mijlocul prăpastiei dintre Dacia Duster şi restul lumii, S-Cross oferă, pentru ceva mai mulţi bani decât cei pe care îi dai pe un Duster (vreo 5000 de euro, mai exact), o serie de elemente suplimentare interesante, precum airbag-uri cortină sau pentru genunchii şoferului, selectorul modului de tracţiune/rulare, climatizarea automată cu acţiune pe două zone, farurile bi-Xenon sau luminile de zi LED.
Confortul nu a fost un element foarte atent lucrat de inginerii Suzuki, dar nu duci lipsă de elemente vitale în 2014, precum spaţiile mici de depozitare sau comenzile pe volan. Ele există şi-şi fac treaba corect.
Una peste alta, un S-Cross este o soluţie care, pe româneşte, împacă şi capra, şi varza. Nu te arunci în sume care depăşesc 23.000 de euro, dar dispui de elemente corecte şi, dacă asta contează pentru tine, de o siglă cu istorie în zona SUV-urilor. Nu ai un display central, pentru că aşa ceva nu e disponibil pe S-Cross, dar ai unul dintre cele mai încăpătoare portbagaje din segment (430 de litri, la egalitate cu cel al lui Qashqai şi depăşit doar de Tiguan).
Voi chiar ati testat masina sau dezinformati? acea acceleratie este pt. modul auto, pe sport acceleratia este sub 10 s, sau cel putin asta sustine autoexpres. http://www.autoexpress.co.uk/nissan/qashqai/85253/nissan-qashqai-vs-rivals