SsangYong Rexton W
Uriaşul blând
SsangYong a trecut prin vremuri grele, marca din Coreea de Sud fiind la un pas de dispariţie în mai multe rânduri, dar lucrurile par să ia o turnură favorabilă odată cu noii proprietari. De data aceasta, marca este deţinută de indienii de la Mahindra, care au planuri mari cu SsangYong, aceste planuri implicând printre altele şi relansarea brandului în România. Iar prima lor realizare este Rexton W, un facelift al modelului lansat în 2006 şi împrospătat subtil în 2010.
Rexton, un SUV de talia lui Touareg, este cel mai scump model din micul portofoliu al celor de la SsangYong, dar asta nu înseamnă că este un automobil scump în sine. Din contră, preţul este unul dintre principalele puncte forte ale acestui automobil, fiind comparabil, mai degrabă, cu un model de segment compact cu multe dotări decât cu echivalentul său din portofoliul altui constructor.
Din păcate, problemele financiare ale companiei din Coreea de Sud s-au răsfrâns asupra evoluţiei lui Rexton, modelul fiind mai degrabă o versiune uşor îmbunătăţită a unui model care are deja 7 ani de carieră. Asta înseamnă că tehnologia preluată din 2006 (de exemplu transmisia automată Mercedes-Benz cu 5 rapoarte) şi unele elemente de calitate ale epocii respective se regăsesc şi astăzi în dotarea maşinii, ceea ce o cam penalizează în raport cu concurenţa directă modernizată. E adevărat însă că preţul este ofertant, astfel că ne aşteptăm ca cei care aleg o astfel de maşină să fie cei pentru care preţul are prioritate în faţa tehnologiei. Să vedem ce poate noul Rexton W.
Acesta este cel mai mic punctaj din toate testele de pe Automarket? Totusi, masina nu cred ca e chiar asa de rea. Pare destul de capabila in off-road, spatioasa, si nici design-ul nu mai e la fel de oribil ca la modelele mai vechi.