Siguranta
Noul Renault Megane n-o să ajungă prea curând prin garajele ingierilor de la Euro NCAP, motiv pentru care rezultatele obținute de versiunea normală sunt moștenite și de varianta Hot Hatch. În cadrul testelor, modelul producătorului german a obținut 88% în dreptul capitolului dedicat protecției pasagerilor adulți și 87% pentru protecția copiilor.
Protecția pietonilor a fost notată cu 71%, în timp ce sistemele de siguranță oferite de francezi i-au determinat pe cei din cadrul EuroNCAP să acorde un procent de 71% acestui capitol. Per total, hatchback-ul dezvoltat de Renault s-a descurcat bine și a primit cinci stele.
O realizare de exceptie a diviziei RenaultSport care chiar si in declinarea mai putin fertila de *doar* 280 CP reuseste sa convinga pe deplin.De salutat deasemenea optiunea pentru cutia manuala pentru cei care mai considera ca (si) EDC -ul se face vinovat de aparitia platfusului la piciorul stang :-)) in abordarea RS. Personal m-as fi asteptat ca la recent incheiatul salon auto sa fie facuta publica *prestatia* pe Ring,ce-i drept pentru varianta Trophy ,doar si pentru a certifica odata in plus beneficiile si implicit utilitatea 4Control , punand totusi aceasta absenta,sper eu :-)) pe sufocarea generata de SUV-urile din Muntii Eiffel si nicidecum pe neputinta celor din Dieppe de a detrona cu ultima lor creatie compacta japoneza.