Calitate / Pret
În momentul lansării în România, noul Megane RS a venit cu un preț de pornire de 30.000 de euro. Odată cu introducerea filtrului de particule, francezii au operat și o mică modificare la nivelul prețurilor. Astfel, varianta de bază (șasiu Sport, cutie manuală) începe de la 30.600 de euro cu TVA, în timp ce versiunea cu transmisie automată pleacă de la 32.100 de euro.
Atât Volkswagen Golf GTI Performance, cât și Peugeot 308 GTi facelift sunt puțin mai accesibile comparativ cu modelul francez, chiar dacă diferența e de doar câteva sute de euro. De cealaltă parte a baricadei se află Honda Civic Type R, cel mai scump model de acest tip: 39.500 de euro.
O realizare de exceptie a diviziei RenaultSport care chiar si in declinarea mai putin fertila de *doar* 280 CP reuseste sa convinga pe deplin.De salutat deasemenea optiunea pentru cutia manuala pentru cei care mai considera ca (si) EDC -ul se face vinovat de aparitia platfusului la piciorul stang :-)) in abordarea RS. Personal m-as fi asteptat ca la recent incheiatul salon auto sa fie facuta publica *prestatia* pe Ring,ce-i drept pentru varianta Trophy ,doar si pentru a certifica odata in plus beneficiile si implicit utilitatea 4Control , punand totusi aceasta absenta,sper eu :-)) pe sufocarea generata de SUV-urile din Muntii Eiffel si nicidecum pe neputinta celor din Dieppe de a detrona cu ultima lor creatie compacta japoneza.