Design
Restilizarea aplicată gamei Megane, descrisă ca fiind "aplicarea noii identităţi de marcă" acestui model este destul de subtilă. În primul rând, pentru că se concentrează pe partea frontală, pe care o face aproape identică pentru toate versiunile de caroserie ale lui Megane. În al doilea rând, restilizarea este "zgârcită" cu schimbările la interior, ca să nu mai vorbim despre schimbările de la posterior sau profil.
Schimbările efective includ o nouă bară faţă, o grilă şi o capotă redesenată, sigla Renault supradimensionată amplasată în centrul calandrului, ornament negru strălucitor pentru masca faţă, carcare noi pentru proiectoarele de ceaţă, blocuri optice frontale cu fundal negru, baghetă de LED-uri pentru luminile de zi şi câteva culori noi în ofertă.
Compacta franţuzească încă arată bine, dar este greu să te lupţi cu modele precum Opel Astra GTC şi Seat Leon SC cu un design împrospătat al unui model lansat în 2008. Rămâne de văzut ce salt stilistic pregăteşte Laurens van den Acker, şeful departamentului de design de la Renault, care a reuşit să facă minuni cu Clio, odată cu cea de-a patra generaţie. Coincidenţă sau nu, peste un an şi jumătate va debuta al patrulea Megane. Să fie acela pretendent la "coroana de miss" a segmentului compact?
masina prea scumpa pentru ce ofera. seat leon SC este mult peste.