Tehnologie
În standard, Megane PRO vine cu aer condiţionat cu reglare manuală, geamuri electrice faţă, oglinzi electrice, Radio-CD cu MP3, Bluetooth şi USB, alături de un computer de bord. Echiparea GT Line, care vine standard alături de versiunea Coupe a lui Megane, aduce în plus faruri de zi cu LED-uri, climatizare automată cu reglare pe două zone, acces şi pornire fără cheie, tempomat şi limitator de viteză, sistem Start-Stop şi de recuperare a energiei cinetice pierdute şi ornamente interioare şi exterioare care-ţi asigură un design plăcut.
Lista de opţionale include noutăţi preluate de la fraţii de gamă, cum ar fi sistemul multimedia R-Link, care-şi merită banii şi nu ar trebui să lipsească dintr-un Megane configurat în 2014, mai ales că sistemul este abia la început şi promite să ne ofere mai multe funcţii în viitor.
Fără R-Link, Megane ar fi fost demodat, un risc pe care constructorul nu şi-l permite să-l facă, mai ales dacă ne uităm la dependenţa constructorilor francezi de piaţa din Europa, aflată într-o continuă scădere. Din păcate, lista de dotări nu include niciun element ieşit din comun sau revoluţionar, deci Megane nu se poate mândri cu punctajul maxim aici, chiar dacă are tot ce-i trebuie în echiparea aceasta.
masina prea scumpa pentru ce ofera. seat leon SC este mult peste.