Calitate / Pret
Noile dotări şi tehnologii ale lui Clio RS s-au lăsat cu scumpirea hot-hatch-ului franţuzesc. Înainte, Clio RS era cel mai ieftin model din acest segment, dar puteam spune în orice zi și la orice oră că trăgea "de toţi banii". Infuzia de tehnologie a venit cu un preţ mai mare, dar şi cu dotări suplimentare faţă de ceea ce avea modelul precedent.
Acum, Clio RS este mai scump în versiunea de bază decât Volkswagen Polo GTI şi de Ford Fiesta ST (3 uşi). Subcompacta de la RenaultSport este însă mai ieftină decât Citroen DS3 Racing, Opel Corsa OPC şi Mini Cooper JCW. Rămâne de vâzut ce preţ va avea noul Peugeot 208 GTI, un alt rival al lui Clio RS.
Vestea bună este că noul Clio RS bate tot în segment în materie de raport calitate/preţ când vine vorba de dotările standard. Versiunea de bază pleacă de la 22.000 euro cu TVA inclus, acesta fiind şi preţul folosit pentru comparaţia cu rivalii săi. Între timp, exemplarul testat de noi a costat 24.000 euro cu toate taxele incluse.
"de banii astia"... cu siguranta nu gasesti nimic de 200CP :) O s-o testez cu prima ocazie!