Tinuta de drum
Un Porsche este un Porsche indiferent de dimensiuni. De fapt, povestea impresiilor mele despre Porsche începe cu renegarea acestei mărci la lansarea lui Cayenne, model despre care am spus că întinează valorile religiei Porsche. Lucru care a ţinut până la primul test, când am văzut că vorbim pur şi simplu de cel mai dinamic SUV de pe piaţă. Am trecut prin faza negării, apoi, la lansarea lui Panamera. O limuzină pusă lângă 911? Come on, Stuttgart! Ghici ce? Problema s-a rezolvat după... primul test. Acum nu mai merg pe negare, ci pe curiozitate. Și de-abia aştept noul Macan, SUV-ul compact al mărcii.
Revin. De această dată, am mers cu mintea odihnită şi cu sufletul deschis la testul din Portugalia, iar aşteptările mi-au fost confirmate. Da, vorbim de o maşină de două tone care este imposibil să nu fie marcată de inerţie în viraje, de exemplu. Paradoxal, însă, subvirarea este menţinută la un nivel minim posibil, astfel că ai de multe ori senzaţia că te afli într-o sportivă mult mai compactă.
Managementul activ al suspensiilor adaptive pneumatice şi o direcţie care beneficiază de aportul unor ingineri care au lucrat ani de-a rândul cu maşini intrate în cărţile de istorie a muzeelor auto îţi garantează faptul că, atunci când alegi să mergi în modul Sport, ai pe mână un model de top. Panamera este un fenomen la capitolul dinamică în raport cu aşteptările induse de dimensiunile şi aparentul său caracter.
Ei, dragii mosului, cam asa trebuie scris un test. Cu povesti din experienta autorului care sa coloreze testul tehnic, cu descrieri interesante si cu un pic de umor. Parca as fi citit un capitol dintr-o carte, si nu un articol pe internet. GG!