Porsche Cayenne

4.8 S Tiptronic

Calitate / Pret

3.5
Deşi a ales să dea naştere unui model atipic gamei sale de până în 2002, Porsche a rămas fidel politicii sale de preţuri. Luxul nu vine la un preţ accesibil, SUV-ul fiind un model care confirmă regula. Noul Cayenne pleacă de la 59.920 de euro în România, preţ valabil pentru versiunea de 300 de cai şi motor V6 de 3.6 litri. Pentru a pune însă mâna pe un model situat exact sub vârful de gamă, clientul trebuie să se gândească serios la aproximativ 77.742 de euro. Suma îi aduce clientului cei 400 de cai, de care am amintit şi noi, însă conturarea luxului urcă preţul cu câteva zeci de mii de euro. În cazul exemplarului testat de noi, un sistem de navigaţie, o suspensie pneumatică, un pachet de lumini adaptive dar şi alte accesorii mărunte au dus la obţinerea unui preţ total de 103.459 de euro, valoare cam piperată, dar justificabilă pentru un model de asemenea dimensiuni. Noul BMW X5 facelift se poziţionează ceva mai jos decât Cayenne, preţul său de pornire în versiunea xDrive50i fiind de 75.029 de euro, cu aproape 2000 de euro mai mic. Dacă mai luăm în calcul şi cei 7 cai putere în plus, propunerea devine destul de interesantă. Mercedes însă nu lasă garda jos, preţul pentru versiunea ML500, cu 12 cai putere mai săracă decât Cayenne, fiind apropiată de cea a vecinului. SUV-ul din Stuttgart costă 77.066 de euro cu TVA, adică aproximativ cât Cayenne, ceea ce face ca balanţa segmentului să se încline în favoarea lui X5.
  • dany, miercuri, 14.07.2010 21:50

    ar fi superb daca n-ar aduce a hyundai din spate...stopurile alea si eleronul acela masiv deasupra lunetei...

  • Lamborghini, miercuri, 14.07.2010 23:17

    motorul ce'i de el atat...in rest...bheaaac

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:20
    @automarket

    eu nu inteleg, care e treaba cu numerele care apar dupa ce votezi?

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:21

    nevermind...

  • ............., joi, 15.07.2010 02:21
    ............

    prea tare....as vrea unul

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:52
    hmmm!

    @automarket : voi spuneti ca balanta segmentului cand vine vorba de pret, se inclina spre X5 ca e cu 2000 euro mai ieftin! hellou! poate daca articolul asta nu era scris pt Romania !:) Adevarul e ca daca am 105.000 euro sa dau pe o masina, precis nu voi alege in functie de gust si de preferinte. O voi cumpara pe cea de 103.000 euro ca sa-mi ramana si bani de tigari si de o bere la plastic :D ...

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:53
    2000 eur

    ...pai da, ca poate berea aia vreau sa o beau pe plaja la Ibiza! ;)

  • Darius, joi, 15.07.2010 14:04
    Greseala

    "Dacă ne raportăm la evoluţia lucrurilor şi la succesul de care s-a bucurat Porache Cayenne". Ar trebui sa corectati greseala asta de tipar, nu e prea profi sa stiti.....auzi, Porache :)

  • dany, vineri, 16.07.2010 10:20

    are reductor ca vechiul model?

  • ZerM, joi, 30.12.2010 12:08
    Porsche

    Parca aratat mai bine vechiul cayenne.. cel putin din fatza si din spate... nu stiu de ce.... seamana acesta din spate cu o japoneza coreana sau ma rog o asiatica. Probabil e destinata pentru piata respectiva. Cu putin noroc sper sa gasesc una Sh(vechiul S ) la bani buni doar de fun' . Cu toate ca e criza... nush de e o invesitie buna sau nu , dar e Porsche.. isi mentine o oarecare valoare indiferent de an.