Porsche Cayenne

4.8 S Tiptronic

Interior

5.0
Interiorul noului Cayenne este mai degrabă o revoluţie decât o evoluţie. Aspectul SF al planşei de bord, amplificat de amalgamul de butoane, cu care îţi va lua ceva timp să te obişnuieşti, este trăsătura dominantă. Vorbim practic de un univers plin de jucării pentru copii mari, în care se ascunde un rai al pasionaţilor de gadget-uri. Despre calitatea materialelor nici nu are rost să amintim, metafora "oragasm al simţurilor" fiind suficientă pentru a oglindi ceea ce înseamnă un Porsche. Practic acesta este momentul în care orice teamă de asemănare cu fraţii de concern, Q7 şi Touareg, este spulberată. Pielea fină care îmbracă scaunele, planşa de bord din plastic moale şi opulenţa inspirată de inserţiile din aluminiu sunt doar câteva din trăsăturile definitorii ale habitaclului. Volanul de mici dimensiuni, mânerele interioare ale portierelor, forma gurilor de ventilaţie, aspectul instrumentelor de bord şi culorile calde sunt de asemenea elemente ce vor intra pe sub pielea clientului, pentru a-l seduce. Scaunele impunătoare, cu un sistem de reglare electrică oarecum rudimentar în versiunea testată de noi, vor fi însă deosebit de confortabile pe distanţe lungi, semn că SUV-ul nu a uitat de publicul ceva mai pretenţios. Spaţiul interior este suficient pentru cinci persoane adulte, în timp ce portbagajul se dovedeşte deosebit de încăpător, cei 670 de litri fiind suficienţi pentru a înghiţi un sac de golf, bagajele unui concediu sau chiar obiecte voluminoase.
  • dany, miercuri, 14.07.2010 21:50

    ar fi superb daca n-ar aduce a hyundai din spate...stopurile alea si eleronul acela masiv deasupra lunetei...

  • Lamborghini, miercuri, 14.07.2010 23:17

    motorul ce'i de el atat...in rest...bheaaac

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:20
    @automarket

    eu nu inteleg, care e treaba cu numerele care apar dupa ce votezi?

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:21

    nevermind...

  • ............., joi, 15.07.2010 02:21
    ............

    prea tare....as vrea unul

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:52
    hmmm!

    @automarket : voi spuneti ca balanta segmentului cand vine vorba de pret, se inclina spre X5 ca e cu 2000 euro mai ieftin! hellou! poate daca articolul asta nu era scris pt Romania !:) Adevarul e ca daca am 105.000 euro sa dau pe o masina, precis nu voi alege in functie de gust si de preferinte. O voi cumpara pe cea de 103.000 euro ca sa-mi ramana si bani de tigari si de o bere la plastic :D ...

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:53
    2000 eur

    ...pai da, ca poate berea aia vreau sa o beau pe plaja la Ibiza! ;)

  • Darius, joi, 15.07.2010 14:04
    Greseala

    "Dacă ne raportăm la evoluţia lucrurilor şi la succesul de care s-a bucurat Porache Cayenne". Ar trebui sa corectati greseala asta de tipar, nu e prea profi sa stiti.....auzi, Porache :)

  • dany, vineri, 16.07.2010 10:20

    are reductor ca vechiul model?

  • ZerM, joi, 30.12.2010 12:08
    Porsche

    Parca aratat mai bine vechiul cayenne.. cel putin din fatza si din spate... nu stiu de ce.... seamana acesta din spate cu o japoneza coreana sau ma rog o asiatica. Probabil e destinata pentru piata respectiva. Cu putin noroc sper sa gasesc una Sh(vechiul S ) la bani buni doar de fun' . Cu toate ca e criza... nush de e o invesitie buna sau nu , dar e Porsche.. isi mentine o oarecare valoare indiferent de an.