Interior
Interiorul noului Cayenne este mai degrabă o revoluţie decât o evoluţie. Aspectul SF al planşei de bord, amplificat de amalgamul de butoane, cu care îţi va lua ceva timp să te obişnuieşti, este trăsătura dominantă. Vorbim practic de un univers plin de jucării pentru copii mari, în care se ascunde un rai al pasionaţilor de gadget-uri. Despre calitatea materialelor nici nu are rost să amintim, metafora "oragasm al simţurilor" fiind suficientă pentru a oglindi ceea ce înseamnă un Porsche. Practic acesta este momentul în care orice teamă de asemănare cu fraţii de concern, Q7 şi Touareg, este spulberată. Pielea fină care îmbracă scaunele, planşa de bord din plastic moale şi opulenţa inspirată de inserţiile din aluminiu sunt doar câteva din trăsăturile definitorii ale habitaclului. Volanul de mici dimensiuni, mânerele interioare ale portierelor, forma gurilor de ventilaţie, aspectul instrumentelor de bord şi culorile calde sunt de asemenea elemente ce vor intra pe sub pielea clientului, pentru a-l seduce. Scaunele impunătoare, cu un sistem de reglare electrică oarecum rudimentar în versiunea testată de noi, vor fi însă deosebit de confortabile pe distanţe lungi, semn că SUV-ul nu a uitat de publicul ceva mai pretenţios. Spaţiul interior este suficient pentru cinci persoane adulte, în timp ce portbagajul se dovedeşte deosebit de încăpător, cei 670 de litri fiind suficienţi pentru a înghiţi un sac de golf, bagajele unui concediu sau chiar obiecte voluminoase.
ar fi superb daca n-ar aduce a hyundai din spate...stopurile alea si eleronul acela masiv deasupra lunetei...