Porsche 911

3.8i 400CP Carrera S

Vizibilitate

3.5

...Porsche 911 e o mașină sport, nu un monovolum. Formele laterale cu rol estetic și aerodinamic în același timp penalizează peisajul pe care-l ai în față atunci când consulți oglinzile. Iar oglinda centrală - deși parcă ceva mai mare decât cea a generației precedente - nu te lasă să vezi multe în spate din cauza faptului că partea de jos a lunetei este obstrucționată de zona în care este ampalsat motorul. Bineînțeles, situația nu e deloc apocaliptică, așa cum ar putea părea, aceste probleme fiind unele absolut normale pe o astfel de mașină. Nimeni nu vrea oglinzi duble convexe pe care să-și spioneze copiii de pe bancheta din spate atunci când familia pleacă în concediu. Oricum, manevrele de parcare nu-s deloc dificile datorită faptului că noul sistem Park Assist cu TopView face minuni bazându-se pe cea mai înaltă...

  • lool, joi, 17.11.2011 10:42

    Hai frate cum ati facut de ati testat un PORSCHE "pur sange"??!!Cum fac sa testez si eu unu???:)

  • Gembird, joi, 17.11.2011 11:13

    ce imi place e ca baiaetii de la Automarket pun poze de pe net.Si eu pot sa zic ca testez nu stiu ce masina si copiez poze de pe net. hihihi

  • je, joi, 17.11.2011 11:15

    ce sa testezi tu bai"frate" ?crezi ca te lasa cineva sa te urci in slapi la volanul unei asemenea capodopere?rezuma-te la nfs si haudi!asta e masina pentru pasionati..

  • catalin, joi, 17.11.2011 12:31
    cu tot respectul

    si eu am pus aceasta intrebare tuturor redactiilor (AM, AMS, PM, AB etc.) nimeni nu a raspuns pana acum - de ce la "testele" facute de ziaristii romani nu-i vezi pe ei la volan, sa faca fotograful lor poza si s-o pui pe net sau in articol. Intrebarea este "ai luat viza de State" sa testezi in California ?

  • Andrei, joi, 17.11.2011 13:01
    vaaai! ce de hateri!

    Bai, daca l-ati cunoaste pe Mircea putin, n-ati mai posta astfel de chestii.

  • lool, joi, 17.11.2011 13:02
    Romanisme!

    @je NU te mai baga in seama!!Am vorbit de rau masina asta , care e treaba sau te plictisesti si vrei sa arati la lume cum esti de ruman adevarat....Rasa pura de roman din varfu dealului'

  • je, joi, 17.11.2011 13:19
    chiar ca romanisme

    la asemenea exprimare de meltean murdar cu shaorma pe la gura,care viseaza sa impresioneze niste pitzi stand la semafor,cum ai fi vrut sa reactionez?nu merita sa stricam pagina asta cu nimicurile noastre care ar putea continua la nesfarsit...bafta!

  • Reader, joi, 17.11.2011 14:15
    magarie ieftina

    Ma baieti, nu mai faceti voi pe grozavii ca nu ati fost in state sa testati masina aia. aceleasi poze sunt si pe netcarshow.com (nu fac reclama site-ului), asa ca ... fi-ti mai rezonabili

  • Eu, joi, 17.11.2011 15:23
    motorizare

    Motorul este un "boxer", dar tehnic vorbind, este vorba tot de un motor cu cilindrii in line, dar "horizontally opposed" (romaneste: opusi, in plan orizontal). Americanii ii mai zic "flat 6". @reader Te iei de altii, dar tu nu prea stii sa scrii corect: se scrie "fiti" nu "fi-ti".

  • CM, joi, 17.11.2011 15:30
    Audio

    As vrea si eu sa adaug ceva: sistemu audio standard e Bose si "Burmester" e optional.

  • unckle, joi, 17.11.2011 20:27

    o asemenea opera de arta a ingineriei te-ar lasa fata suflare si cu un 1.4tsi sub capota ;) sunt curios cata vreme v-a mai rezista motorul aspirat la Porsche ... nu demult "diesel" era un subiect tabu la Porsche ... sunt curios cat o sa le ia sa taie un litru din motoare si sa bage turbo pe toata linia

  • Alex Falen, vineri, 18.11.2011 00:29
    @Gembird si ceilalti

    Vorbiti din spatele unor monitoare si va dati eroi. Oamenii astia au testat masina asta la Los Angeles si trebuie sa va suporte fitele. Noroc ca cele cateva mii de oameni care au citit articolul asta nu sunt ca voi trei-patru. Nu credeti? Intrati pe pagina de facebook a siteului automarket si vedeti acolo mai multe poze. Nu ar strica sa deschidem gura doar daca stim despre ce vorbim.

  • george, vineri, 18.11.2011 07:22
    text

    bun text, foarte cursiv si bine scris. se vede ca cel care a scris a fact-o din placere. la mai multe asa.

  • Alin D., vineri, 18.11.2011 22:55

    Cam mare nota....tinand cont ca exista un Nissan GT-R. Parca dadeati notele in functie de clasa din care face parte, nu comparandu-l cu un Logan...

  • Un_timid_ascultator, vineri, 18.11.2011 23:15

    Porsche carrera S nu face parte din acelasi segment cu Nissan GT-R, dar nu ma asteptam sa stii asta, caci ca toti pusti din spatele monitorului va uitati doar la ce scrie pe hartie, o masina sport purista precum Porsche 911 este cu 10 clase peste GT-R care nu este altceva decat un "tocilar dopat" care te conduce, nu-l conduci tu!!!

  • Lucanu, duminică, 20.11.2011 16:17
    911

    O masina fantastica. SI noul 911 chiar duce mai departe designul atemporal al modelului. Articol scris cu pasiune. Poate cam prea inflacarat, dar pe de alta parte e un model care merita 100%. Cati dintre noi avem ocazia de a conduce noua generatie a lui 911?

  • CSV, duminică, 20.11.2011 20:00
    @timidul ascultator

    Buna seara, Crede-ma, GT-R este o masina deosebita. Pasiunea investita si finetea design-ului este prezenta si aici, chiar daca ea nu are "istoria" Porsche, pe care o respect ''tabu''. Calitatea materialelor este perfecta in GT-R, iar despre faptul ca ''te conduce'', iti recomand sa faci un efort si sa te urci in asa ceva si dupa aia, afirma ce doresti. Cu respect tuturor

  • un_timid _ascultator, luni, 21.11.2011 12:44
    @CSV

    Sunt realist, nu voi avea sansa in viitorul apropiat sa ma urc intr-un Nissan GT-R, era o simpla parere care o mentin, piata este foarte competitiva, ai de unde alege, Nissan a scos un produs bun dar destinat altor clienti decat celor vizati de Porsche, pana la urma cat dai atata face..vezi cat costa un GT-R la mana a doua din vechile generatii si cat costa un Porsche mai vechi si vei intelege de unde diferenta de pret si valoare...pana la urma ""de gustibus non disputandum est:". Bafta

  • luciano79, miercuri, 23.11.2011 22:39
    GT_R

    diferenta nu este in calitate ci in istoria celor doua marci. in romania se stie majoritatea sunt cu germanele si cu greu pot fi convinsi ca mai exista si alte marci de acelasi calibru.GT-R a demonstrat ca e una din cele mai bune masini construite in era noastra de aceea RESPECT.