Consum
...7.1 litri în afara orașului. Sau 13.8 litri în oraș. Deci 9.5 litri/100 km dacă le amesteci. Să ne înțelegem, vorbim despre un motor aspirat, cu o cilindree de aproape 4 litri, deci de o mașinărie care ar trebui să mănânce benzină așa cum mănâncă nemții cârnați. Și totuși, germana noastră este, se vede treaba, amatoare de bucătărie fină. Iar preparatul de bază în această rețetă este sistemul Start-Stop care vine standard.
Apropo, știți momentele alea în care vă gândiți să vă cumpărați o mașină nouă, iar alegerea manuală/automată devine cel mai dificil lucru din lume? Ei bine, tehnologia ne-a cam bătut, fraților! PDK-ul noului 911 scade consumul mediu mixt al lui 911 cu aproape un litru, ajungând la 8.7 litri/100 km. Iar consumul mediu mixt ajunge la 6.7 litri, aproape de cel al dieselului meu de 150 de cai.
E adevărat că, atunci când ești la volanul lui 911, te gândești la consum așa cum se gândește Obama la binele orașului Cugir. Astfel că cifrele de mai sus - deși posibile dacă îți pui în cap să mângâi acceerația și atât - se transformă într-unele ceva mai grăsuțe de atât. Pe cei 200 de kilometri de șosea în care am respectat cu strictețe limitele legale ale statului California de teama șerifilor care stau la pândă mai ceva decât organele competente din România am obținut un admirabil 11 litri/100 km. M-am răzbunat însă pe circuit, acolo unde Porsche 911 Carrera S își arată...
Hai frate cum ati facut de ati testat un PORSCHE "pur sange"??!!Cum fac sa testez si eu unu???:)