Performante
Fişa tehnică ne lămureşte rapid în legătură cu acest capitol: acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 9.8 secunde, iar viteza maximă este de 212 km/h. Pentru un motor de 1.6 litri, fie el şi supraalimentat, aceste valori sunt mai mult decât rezonabile, dar nu îl transformă pe 308 CC în vreun model de performanţă. În comparaţie cu celelalte modele din segment, 308 CC vine pe locul 4 în materie de performanţe. Liderul detaşat al clasei este Audi A3 Cabrio, care poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 7.6 secunde, urmat de Volkswagen Eos 1.4 TSI, care are nevoie de 8.8 secunde pentru a realiza aceeaşi performanţă. BMW 118i Cabrio surprinde din nou, fiind pe locul trei şi totodată cel mai rapid aspirat din segment – acceleraţia de la 0 la 100 km/h fiind realizată în 9.3 secunde – cu 0.5 secunde mai rapid decât 308 CC. În materie de viteză maximă, clasamentul rămâne aproape neschimbat, singura diferenţă fiind faptul că 118i Cabrio îi ia locul lui 308 CC, deoarece este mai lent cu 2km/h. Cel mai greu model din segment este Renault Megane 3 CC, cu 1.575 kilograme, iar cel mai uşor este VW Eos, cu 1.461 kg. Peugeot 308 CC se încadrează la mijloc, cu 1.530 kg.
E simplu fratilor! e o masina fie pentru o blonda superba, super focoasa, ori pentru un gay de pe Dorobanti!