Interior
Francezii au încercat pe cât posibil să obţină un interior cât mai aproape de premium, dat fiind preţul relativ piperat de achiziţie şi concurenţa din segment. Aproape au reuşit, dar cârcotaşii ar spune că unele materiale – cum ar fi comanda radio-ului de pe coloana de direcţie realizată din acelaşi plastic găsit pe toate modelele concernului PSA – nu prea îşi au locul la bordul lui 308 CC. Aceeaşi poveste şi în cazul plasticului de pe partea inferioară a bordului, care dă o impresie de ieftin ce estompează imaginea extrem de plăcută oferită de partea superioară a bordului şi de o bună parte din consola centrală. Poziţia la volan este destul de joasă, dar amplasarea pedalelor s-ar putea să îi deranjeze pe unii şoferi. Astfel, dacă purtaţi pantofi de mărime mare, veţi fi incomodaţi de airbag-ul pentru genunchi atunci când eliberaţi pedala de ambreiaj încet, iar întregul spaţiu destinat picioarelor este înclinat înspre interiorul vehiculului din cauza modului în care sunt amplasate roţile. Atât pasagerul din dreapta, cât şi soferul stau cu picioarele înclinate subtil înspre consola centrală. Fiind un amestec între roadster şi coupe, modelul încearcă să ofere ce există mai bun în ambele lumi. Din păcate, senzaţia de libertate oferită de un cabriolet veritabil este temperată de parbrizul înclinat foarte mult, a cărui margine superioară îţi apare în câmpul vizual, în timp ce spaţiul pentru pasagerii din spate este tăiat semnificativ de scaunele groase echipate cu sistemul de încălzire Airwave şi de înclinaţia plafonului. Locurile din spate nu sunt tocmai generoase în materie de şpaţiu, dar un pasager de 180 cm poate să stea relativ comod în partea dreaptă, ajutat de bunăvoinţa celui din faţă. Totuşi, un pasager de aceeaşi înălţime are probleme dacă stă în spatele unui şofer de aceleaşi dimensiuni, deoarece fie se loveşte cu genunchii de partea din spate a scaunului – extrem de dură, de altfel - fie se loveşte cu capul de geamul lunetei. Pentru pasagerii ceva mai scunzi însă, modelul oferă fară doar şi poate patru locuri. Un element plăcut este faptul că turbulenţele sunt minime chiar şi la viteze mari, iar deflectorul de aer joacă un rol important în această ecuaţie. Spaţiul oferit de portbagaj variază între 226 şi 465 litri, în funcţie de poziţia plafonului. Cel mai mare volum al portbagajului din segment este oferit de Ford Focus CC cu acoperişul aplicat – 534 litri, urmat de Renault Megane CC cu 417 litri.
E simplu fratilor! e o masina fie pentru o blonda superba, super focoasa, ori pentru un gay de pe Dorobanti!