Consum
Avem un model elegant, echipat cu un motor la fel de elegant. Veşi întreba cât consumă acesta. În mod normal, consumul unui cabriolet ar trebui să fie ceva mai puţin relevant, dar preţul carburanţilor şi situaţia economică mondială înseamnă că nu putem să lăsam deoparte acest aspect. Peugeot anunţă un consum urban de 10 litri la sută şi un consum extraurban de 5.5 litri. Aşadar, modelul e perfect atât pentru o aventură în doi, cât şi pentru sarcinile de zi cu zi ale unui automobil. Cum se traduc aceste cifre în realitatea din România? Consumul urban realizat într-un regim relaxat de conducere este de 11.5 litri la suta de kilometri. În regim de autostradă, rulând cu o viteză constantă de 120 km/h, veţi înregistra un consum de 6.4 litri la suta de kilometri – cu plafonul sus. Dacă aveţi chef de distracţie şi nu vă sperie vântul, consumul pe autostradă într-un regim mai alert şi cu plafonul decapotat va fi de 7.5 litri la suta de kilometri, dar modelul vă va recompensa cu un comportament bun în ceea ce priveşte performanţele. În regim extra-urban, rulând prin diverse localităţi, veţi înregistra un consum situat în jurul valorii de 6 litri la sută, în funcţie de condiţiile de trafic şi de stilul de şofat. Cum stă 308 CC în comparaţie cu alte modele din segment? La capitolul consum mixt, modelul este surclasat de VW Eos 1.4 TSI – care consumă 6.8 litri la sută, de Audi A3 Cabrio 1.8 TFSI, cu un consum de 6.7 la sută şi de BMW 118i Cabrio, care are cel mai scăzut consum mixt din segment – 6.6 litri la sută. Renault Megane 3 CC vine foarte aproape, cu 7.3 litri la sută, iar Volvo C70 şi Ford Focus CC sunt în urmă, cu 8.9, respectiv 7.5 litri la sută.
E simplu fratilor! e o masina fie pentru o blonda superba, super focoasa, ori pentru un gay de pe Dorobanti!