Motor / Transmisie
Avem de a face cu o motorizare THP de 1.6 litri şi 156 CP care pare a fi extrem de vioaie "pe hârtie", dar care nu-i chiar atât de impresionantă în realitate. Nici sunetul nu iese în evidenţă prea mult, acesta fiind la un nivel obişnuit, la fel ca la o compactă fără nimic ieşit din comun. Puterea maximă vine la 6.000 rpm, iar cuplul motor maxim – de 240 Nm, este furnizat încă de la 1.400 rpm. Peugeot 308 CC nici nu e nici măcar chiar atât de greu încât să justifice într-o oarecare măsură anemia – are 1.530 kilograme. Până la 3.500 rpm, motorul nu impresionează în ceea ce priveşte reacţiile, cu toate că este rafinat şi are un nivel extrem de redus al vibraţiilor. Aşadar, modelul nu este orientat spre sportivitate, ci mai degrabă spre plimbări relaxante, fie că vorbim de un drum de trei sau de 300 de kilometri. Reprizele sunt relativ bune dacă nu avem pretenţii deosebite de sportivitate, iar acest lucru este arătat şi de timoneria transmisiei manuale cu şase trepte cu care este echipat acest model. Desigur, fiindcă vorbim de 156 CP şi 240 Nm, simţim o notă de dinamism, dar nu acesta este calitatea principală a lui 308 CC, ci eleganţa cu care acesta se deplasează. Cel mai puternic motor comparabil stă sub capota lui VW Eos, un 1.4 TSI de 160 CP la 5.800 rpm, care oferă acelaşi cuplu motor, dar la 1.500 rpm. Audi A3 Cabrio oferă şi el un motor mai puternic, ce dezvolta 160 CP la 5.000 rpm şi 250 Nm la 1.500 rpm – cele mai bune valori din segment. Se remarcă şi BMW 118i Cabrio, ce oferă 143 CP la 6.000 rpm şi 190 Nm la 4.250 rpm – fiind cel mai puternic aspirat din segment.
E simplu fratilor! e o masina fie pentru o blonda superba, super focoasa, ori pentru un gay de pe Dorobanti!