Calitate / Pret
Gama Peugeot 208 facelift pornește în România de la 11.150 de euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină variantă diesel are un preț de 13.600 de euro. Varianta de echipare testată, Active, pleacă de la 14.100 euro în compania motorului testat.
Exemplarul testat de noi este subiectul unei promoții de lansare, așa că a fost vândut pentru 11.500 de euro cu toate taxele. Evident, nota la acest capitol este dată în funcție de prețul de listă, pentru că promoțiile au caracter temporar şi trebuie să fim fair cu toate celelalte modele de pe piaţă. Dacă am fi liat în considerare promoţiile, 208 facelift primea punctajul maxim.
O privire rapidă în segment ne arată că există trei modele mai ieftine decât 208 facelift în varianta diesel comparabilă: Dacia Sandero, Kia Rio și Renault Clio. Ceilalți competitori au prețuri de listă mai ridicate decât cel al lui Peugeot 208 facelift în varianta 1.6 BlueHDi Active.
Lupta vânzărilor din clasa mică este una la care Peugeot 208 se află în top trei la nivel european, iar acordarea unor reduceri de la prețul de listă într-o manieră similară cu cea a exemplarului testat ar putea să aducă mulți clienți în tabăra Leului. Chiar și fără reducere, modelul francez nu se clasează rău pentru nivelul de echipare mediu și o motorizare diesel, chiar și cea de 75 CP, rivalii săi mai ieftini oferind același nivel de putere.
Un model frumos, insa exagerati cu calitatea interiorului. M-am uitat chiar la SAB la el si are numai materiale tari :-( si subtiri (adica suna a gol daca le dai un bobarnac). Doar volanul si schimbatorul de viteze au meteriale moi.