Interior
Peugeot a ales să păstreze lucrurile neconvenționale pe care le-am găsit și la varianta ante-facelift a lui 208, cu bune și cu rele. Astfel, plaja de reglare pe înălțime a volanului nu a fost modificată, volanul a rămas mic, iar ceasurile de bord sunt montate în continuare la o înălțime mai mare față de cea cu care sunteți obișnuiți. Volanul de dimensiuni reduse al acestui model rămâne o alegere simpatică, la fel cum sunt și ceasurile de bord montate sus, dar am fi dorit să putem să reglăm volanul pe o plajă mai generoasă.
Scaunele față au rămas la fel de bine profilate ca până acum, iar ele asigură un nivel bun de confort chiar și la drumuri prelungite. Explicația este simplă: sunt căptușite cu generozitate și au un suport lateral bun, poate chiar cel mai bun din segment. Bancheta spate devine obositoare după 3-4 ore de drum, cum se întâmplă la majoritatea modelelor din segment.
Comenzile sunt intuitive și amplasate ergonomic, cu toate că alți constructori oferă variante mai interesante la interior din acest punct de vedere. Materialele și-au păstrat nivelul de calitate, fiind la fel precum cele folosite în varianta pre-facelift a lui 208. O noutate este introducerea posibilităților de personalizare, fiind disponibile combinații de culori la interior care să fie asortate cu pachetul de design exterior ales.
Portbagajul nu este cel mai mare din segment, având 311 litri, ceea ce înseamnă că Sandero și Fabia îl surclasează pe 208 facelift la acest capitol.
Un model frumos, insa exagerati cu calitatea interiorului. M-am uitat chiar la SAB la el si are numai materiale tari :-( si subtiri (adica suna a gol daca le dai un bobarnac). Doar volanul si schimbatorul de viteze au meteriale moi.