Peugeot 208 facelift

1.6 Diesel Turbo (BlueHDI) 75CP Man5 Active

Interior

4.5

Peugeot a ales să păstreze lucrurile neconvenționale pe care le-am găsit și la varianta ante-facelift a lui 208, cu bune și cu rele. Astfel, plaja de reglare pe înălțime a volanului nu a fost modificată, volanul a rămas mic, iar ceasurile de bord sunt montate în continuare la o înălțime mai mare față de cea cu care sunteți obișnuiți. Volanul de dimensiuni reduse al acestui model rămâne o alegere simpatică, la fel cum sunt și ceasurile de bord montate sus, dar am fi dorit să putem să reglăm volanul pe o plajă mai generoasă.

Scaunele față au rămas la fel de bine profilate ca până acum, iar ele asigură un nivel bun de confort chiar și la drumuri prelungite. Explicația este simplă: sunt căptușite cu generozitate și au un suport lateral bun, poate chiar cel mai bun din segment. Bancheta spate devine obositoare după 3-4 ore de drum, cum se întâmplă la majoritatea modelelor din segment.

Comenzile sunt intuitive și amplasate ergonomic, cu toate că alți constructori oferă variante mai interesante la interior din acest punct de vedere. Materialele și-au păstrat nivelul de calitate, fiind la fel precum cele folosite în varianta pre-facelift a lui 208. O noutate este introducerea posibilităților de personalizare, fiind disponibile combinații de culori la interior care să fie asortate cu pachetul de design exterior ales.

Portbagajul nu este cel mai mare din segment, având 311 litri, ceea ce înseamnă că Sandero și Fabia îl surclasează pe 208 facelift la acest capitol.

 

  • Andy, marţi, 06.10.2015 13:30

    Un model frumos, insa exagerati cu calitatea interiorului. M-am uitat chiar la SAB la el si are numai materiale tari :-( si subtiri (adica suna a gol daca le dai un bobarnac). Doar volanul si schimbatorul de viteze au meteriale moi.

  • Madalescu_Georgian, marţi, 06.10.2015 13:33

    @Andy, perfect de acord cu tine. M-am urcat si eu la SAB in el si materialele nu mi s-au parut chiar atat de placute la atingere precum in Mazda 2 sau Ford Fiesta. Totusi la 13.700 as recomanda Yaris HSD cu 100 CP nu 75CP .

  • die Luge, marţi, 06.10.2015 13:55

    si io m-am urcat in Yaris...complet dezamagit

  • Performante mediocre, marţi, 06.10.2015 14:03

    Deci avem 0-100 km/h in 13.3 sec si vit max. de 171 km/h cu un motor de 75 CP. Mie mi se par cifre cat se poate de bune pentru acest nivel de putere. Daca asa ceva are performante mediocre inseamna ca un Logan de 1.2 care de-abea ajunge la 160 km/h si ajunge la 100 km/h in peste 15 secunde, inseamna ca e melc. Uneori nu va inteleg.

  • mircea, marţi, 06.10.2015 16:04

    @Performante mediocre Este foarte posibil să nu înţelegi sensul termenului mediocru :) Asta e tot.

  • Madalescu_Georgian, marţi, 06.10.2015 17:45

    @Performante mediocre. Are dreptate domnul @mircea, este posibil sa nu intelegi aceasta notinune, si iti voi da eu un exemplu dc . O masina de acum 20 de ani scoate performante mai bune cu aceiasi cai decat acest Peugeot. Un Cielo din 94' echipat cu cel mai slab motor 1.5 75CP OHC ( atentie nu DOHC ) face 0-100 in 12,5 sec si asta cu un cuplu de 123Nm , deci mult mai slab. Unde mai pun ca 208 este mai usor . I-a zi matale ? @die Luge, si eu am fost dezamagit de calitatea lui Yaris. In schimb cand mi-am amintit de scandalul ''dieselgate'' , am zis ca un Yaris hybrid este la ani lumina distanta de un competitor la acest segment. Dc ? Fiindca este singura subcompacta hybrid din segment, una dintre cele mai eco si economice citadine.

  • aha, miercuri, 07.10.2015 00:18

    Madalescule, daca masina asta are performante mediocre, atunci un Yaris de 1.0 cum e? O Fabia de 1.0 si 60 CP, un Clio de 1.2 75 CP, un Logan de 1.2 75 CP cum sunt? Ca toate ca dinamica stau mai slab ca masina asta si nimeni nu spune ca au performante dinamice mediocre. Asta ca sa nu o dau in balarii cu Cielo si alte bazaconii cu mecanica de la inceputul anilor '80. Iar daca nu inteleg sensul cuvantului "mediocru", rog respectuos sa mi se explice. Dar nu de Georgica.

  • Nelu.Pantofaru, miercuri, 07.10.2015 12:47

    Pe aceeasi gandire puteti modifica va rog si la testul vostru cu VW Polo? Da, acolo unde ati dat 5 stele si ridicati in slavi modelul, va citez "Cu 10.8 secunde scurse până la 100 de km/h, modelul german lasă mult în urmă orice alt rival", va aduc aminte ca Mazda 2 90 CP face 0-100 km/h in 9.4 sec conform spuselor dvs. pe site, asa ca asta face si VW Polo foarte mediocru, va astept sa ii dati si lui 2 stele jumatate la performante bazate pe aceeasi gandire, daca nu, inseamna ca ne-am convins cu totii de impartialitatea dvs. jurnalistica. O zi buna!

  • deh, miercuri, 07.10.2015 13:29

    230 Nm la motor de 1560 e bine, mai lasati-ma cu mediocritatea, la o asemenea masinuta nici nu-ti trebuie mai mult. Vreti instant power ? Orientati-va catre altceva, va propun Tesla !

  • Andy, miercuri, 07.10.2015 17:08

    Pe vremea Auto Pro imi amintesc clar ca redactorii spuneau despre orice masina care avea o acceleratie de la 13 sec in sus ca e submotorizata, insa doar daca era vorba de compacte sau medii. La mini si mici (in cazul hb-uri) nu conteaza, pentru ca in 90% din timp sunt folosite in oras. Exista si motorizari mai potente pentru cine iese mai mult in afara orasului deci chiar nu are rost sa ne plangem...

  • r, marţi, 13.10.2015 16:12

    Banc mai tare ca ăsta în domeniu auto nu există. O fi moda vintage dar să retrogradezi motorul ăsta la parametri din mileniul II denotă că frica de noxe le-a pătruns în oase.

  • Mihai, sâmbătă, 17.10.2015 20:51

    @aha Comparatia benzina versus diesel e stupida !! Compara performantele motoarelor prin compresie! Modelul testat e un DIESEL

  • ion, miercuri, 12.10.2016 11:49

    @automarket asta e modelul fabricat in Slovacia?