Peugeot 208 facelift
Leul cumpătat
Peugeot 208 a primit un facelift în acest an. Acesta este menit să actualizeze modelul pentru cea de-a doua jumătate a carierei sale comerciale. Restilizarea a adus motoare noi în oferta subcompactei din Sochaux, francezii plusând cu schimbări estetice și noutăți la interior. Această actualizare a ofertei are rolul de a continua lupta în care s-au înscris francezii: planul "Back in the Race" al lui Carlos Tavares, CEO-ul concernului PSA Peugeot-Citroen.
Datorită actualizării, 208 rămâne o propunere interesantă în clasa mică, segment în care Peugeot a avut mereu ceva de spus. Motorizările diesel din ofertă oferă valori reduse ale consumului de carburant, existând variante care au un consum extraurban de numai trei litri la sută. Așadar, am ales să testăm o variantă diesel a acestui model.
Francezii au făcut și ei un test de consum în condiții controlate, pe o pistă ovală, pe care au reușit să parcurgă 2.152 de kilometri cu un plin, ceea ce se traduce printr-un consum-record de 2.1 litri la sută. Să vedem cum e însă în lumea reală.
Un model frumos, insa exagerati cu calitatea interiorului. M-am uitat chiar la SAB la el si are numai materiale tari :-( si subtiri (adica suna a gol daca le dai un bobarnac). Doar volanul si schimbatorul de viteze au meteriale moi.