Porsche Panamera

4.8l V8 400CP 4S

Calitate / Pret

3.5
Clienţii Porsche nu sunt interesaţi de acest capitol, însă vom face o scurtă analiză de preţ pentru cei mai profani, care vor să vadă de la cât porneşte luxul, în viziunea Porsche. Panamera pleacă de la 104.592 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea S, fără tracţiune integrală. Următoarea alegere în gama constructorului german este versiunea 4S, testată de noi, care pleacă de la 113.797 de euro şi vine în plus cu o tracţiune integrală care îşi merită banii. Pentru cei care vor însă totul sau nimic există şi vârful de gamă Turbo, care oferă 500 de cai putere contra unei sume de 151.125 de euro. În cazul exemplarului testat de noi, confortul interior a fost desăvârşit cu ajutorul unor opţionale, care au urcat valoarea finală a maşinii la 144.963 de euro. Chiar dacă vorbim despre o sumă impresionantă, Porsche are avantajul exclusivităţii pe piaţa din România. Până la lansarea noii generaţii CLS, publicul autohton mai poate încă opta pentru actualul model sau pentru omologul italian al lui Panamera, Maserati Quattroporte. Vecinul din Stuttgart, considerat deja perimat de oficialii Mercedes, pleacă de la 60.388 de euro cu TVA, însă o versiune capabilă să-i ţină piept lui Panamera 4S, adică CLS 500, poate atinge 81.034 de euro. Mai mult decât atât, versiunea semnată AMG a coupe-ului cu patru uşi pleacă de la 114.328 de euro, cu puţin peste preţul de pornire al lui Panamera 4S. Dacă ne uităm însă în segment am putea fi surprinşi să găsim o alternativă şi mai scumpă la Panamera: Maserati Quattroporte. Limuzina italiană pleacă de la 118.405 euro în varianta propulsată de motorul V8 de 400 de cai şi 450 de Nm. Pentru 30 de cai putere în plus şi ceva mai multe opţiuni, clienţii vor fi însă nevoiţi să plătească 127.330 de euro.
  • nitnelav, luni, 02.08.2010 20:59
    dl. Goe

    " Dacă reuşeşti să te detaşezi de decorul care se succede pe "Fast Forward", vei savura fiecare izbucnire a motorului, fiecare strop de benzină ars pentru doza ta de adrenalină. Viteza maximă se opreşte la 282 de km/h, adică acolo unde realitatea se împleteşte cu visul, iar linia orizontului pare tot mai aproape. " --- suna a caracterizare a unui personaj principal dintr-o opera studiata candva odata :)) . Scuze dar, daca ar suna mai tehnic treaba asta , totul ar fi ok. p.s. - frumos articol dar cam romantic.

  • Dan, luni, 02.08.2010 22:21
    Porsche Panamera

    Porsche Panamera este un succes comercial nu numai datorita numelui Porsche ci si calitatilor exceptionale ale acestei masini . Intr-un comparativ realizat de americanii de la Car&Driver, Porsche Panamera Turbo accelereaza de la 0:96 km/h in 3.5 s, timp similar cu cel realizat de Ferrari F430 Scuderia, model mult mai usor decat Panamera ce cantareste 2 tone ( http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/10q2/2010_aston_martin_rapide_vs._2010_porsche_panamera_turbo-comparison_tests ) . De asemenea, agilitatea acestei masini nu are rival in clasa de lux . Desi la minusuri, Automarket a pus si designul controversat, eu sunt de parere ca si acest design unic in aceasta clasa a contribuit la succesul acestui model .

  • Alex Radoi, luni, 02.08.2010 22:36
    M-am saturat...

    ...de pozele la ruine...Ajunge! :)))

  • ............., marţi, 03.08.2010 00:49
    ..................

    o masina excelenta....cui nu-i place sa nu zica nimic....

  • tzenu_bmw, marţi, 03.08.2010 01:12
    superba masina.......

    am vazuto 'pe viu' zilele astea la Constanta si pot sa zic ,k e belea... superba..... insa frate Porsche exprima masini sportive si performanta pe circuit.......nu sedanuri(hatch-uri) de lux

  • I.O.N, marţi, 03.08.2010 10:10
    Impresionanta

    Superba ca si design imi place mult.Am vazut destule prin afara.S-a cam dus smecheria la noi cam greu sa mai vezi un asa exemplar.

  • unckle, marţi, 03.08.2010 10:54

    da, cam romantic articolul . . . totusi nu va condamn, ati fost supusi la prea multe teste cu masini Porsche in ultima vreme, este normal sa va ia un pic "romantismul" :) @ masina ... vise mai baieti, tre sa faci afaceri cu statul ca sa ai bani de asa ceva...

  • George, marţi, 03.08.2010 14:19
    Mda..

    Daca nu ar fi fost facuta de Porsche, ar fi fost o masina extrem de reusita, asa doar strica imaginea creata din 1964 incoace cu modelul 911. Probabil dupa hathback-ul anuntat va aparea si un sedan mare care sa rivalizeze cu seria 7 si A8 si dupa aceea un concurent pt Smart

  • sonky, marţi, 03.08.2010 23:52
    pana mea

    am vazut una acum 2 luni in ungaria (in treacat cei drept) si raman la parerea lui Clarkson. In realitate e foarte mare ...da mai nou e greu sa vezi una in Romania .Inainte deabia se lansa in Europa si vedeai prin Romania....din pacate acum nu mai e cazul....sau poate din fericire

  • Ursus, miercuri, 04.08.2010 15:13

    Ma cam ingrijoreaza gusturile voastre legate de design sau aveti si voi un model dupa care va luati si ce nota da ala si voi la fel.