Interior
Panamera se vrea a fi un etalon pe segmentul său, iar Porsche nu putea da greş la acest capitol. Materialele folosite la interior sunt de cea mai bună calitate, de la plasticul banal şi până la inserţiile din fibră de carbon, care condimentează consola centrală. Nu lipseşte aluminiul, un element pentru care designerii şi inginerii germani au făcut o pasiune comună. Senzaţia de respect este impusă practic de grija cu care nemţii au cusut pielea de pe scaune, de pe uşi, de pe bord, de pe volan. Finisajele sunt adevărate opere de artă, cărora este greu să le găseşti un cusur. Ergonomia, deşi destul de complicată la început (şoferul şi pasagerul din dreapta sunt bombardaţi cu o sumedenie de butoane şi funcţii), capătă sens pe măsură ce petreci timp în spatele volanului. Instrumentele de bord sunt copiate de la Cayenne, cele cinci ceasuri transpunând şoferul în faţa unui panou de comandă complex, în mijlocul căruia tronează turometrul. Scaunele sunt demne de un adevărat Gran Turismo, care îşi respectă pasagerii cu un confort deosebit, oferindu-le ocazia de a se relaxa în orice moment al călătoriei. Pe bancheta din spate pot călători doi adulţi fără probleme, chiar dacă spaţiul pentru picioare nu este atât generos precum dimensiunile generale ale maşinii. În portbagaj va fi suficient spaţiu (445 litri) pentru o călătorie de afaceri, pentru o ieşire la golf sau pentru un mini concediu.
" Dacă reuşeşti să te detaşezi de decorul care se succede pe "Fast Forward", vei savura fiecare izbucnire a motorului, fiecare strop de benzină ars pentru doza ta de adrenalină. Viteza maximă se opreşte la 282 de km/h, adică acolo unde realitatea se împleteşte cu visul, iar linia orizontului pare tot mai aproape. " --- suna a caracterizare a unui personaj principal dintr-o opera studiata candva odata :)) . Scuze dar, daca ar suna mai tehnic treaba asta , totul ar fi ok. p.s. - frumos articol dar cam romantic.