Porsche Panamera

4.8l V8 400CP 4S

Consum

3.0
Aş fi sărit cu mare plăcere peste acest capitol. Este una din maşinile care te îmbată atât de tare încât nu mai contează cât de mulţi bani arunci atunci când ajungi la benzinărie. Porsche promite 16.4 litri la 100 de kilometri în mediul urban, dar noi vă garantăm că nu vă veţi putea abţine de la cel puţin 20 de litri/100 de km. În afara oraşului nemţii sunt şi mai optimişti, 8.1 litri/100 de km, mizând pe rafinamentul şi eficienţa lui PDK. Am contrazis cu mult şi această valoare, un Panamera rulând cu 70 de km/h pe drum naţional fiind într-adevăr o anomalie. Ea poate fi însă corectată rapid cu o apăsare brutală a pedalei de acceleraţie. Am fost surprins totuşi de un lucru: computerul de bord refuză să indice mai mult de 24 de litri/100 de km în mediul urban, indiferent de cât de mult forţezi nota.
  • nitnelav, luni, 02.08.2010 20:59
    dl. Goe

    " Dacă reuşeşti să te detaşezi de decorul care se succede pe "Fast Forward", vei savura fiecare izbucnire a motorului, fiecare strop de benzină ars pentru doza ta de adrenalină. Viteza maximă se opreşte la 282 de km/h, adică acolo unde realitatea se împleteşte cu visul, iar linia orizontului pare tot mai aproape. " --- suna a caracterizare a unui personaj principal dintr-o opera studiata candva odata :)) . Scuze dar, daca ar suna mai tehnic treaba asta , totul ar fi ok. p.s. - frumos articol dar cam romantic.

  • Dan, luni, 02.08.2010 22:21
    Porsche Panamera

    Porsche Panamera este un succes comercial nu numai datorita numelui Porsche ci si calitatilor exceptionale ale acestei masini . Intr-un comparativ realizat de americanii de la Car&Driver, Porsche Panamera Turbo accelereaza de la 0:96 km/h in 3.5 s, timp similar cu cel realizat de Ferrari F430 Scuderia, model mult mai usor decat Panamera ce cantareste 2 tone ( http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/10q2/2010_aston_martin_rapide_vs._2010_porsche_panamera_turbo-comparison_tests ) . De asemenea, agilitatea acestei masini nu are rival in clasa de lux . Desi la minusuri, Automarket a pus si designul controversat, eu sunt de parere ca si acest design unic in aceasta clasa a contribuit la succesul acestui model .

  • Alex Radoi, luni, 02.08.2010 22:36
    M-am saturat...

    ...de pozele la ruine...Ajunge! :)))

  • ............., marţi, 03.08.2010 00:49
    ..................

    o masina excelenta....cui nu-i place sa nu zica nimic....

  • tzenu_bmw, marţi, 03.08.2010 01:12
    superba masina.......

    am vazuto 'pe viu' zilele astea la Constanta si pot sa zic ,k e belea... superba..... insa frate Porsche exprima masini sportive si performanta pe circuit.......nu sedanuri(hatch-uri) de lux

  • I.O.N, marţi, 03.08.2010 10:10
    Impresionanta

    Superba ca si design imi place mult.Am vazut destule prin afara.S-a cam dus smecheria la noi cam greu sa mai vezi un asa exemplar.

  • unckle, marţi, 03.08.2010 10:54

    da, cam romantic articolul . . . totusi nu va condamn, ati fost supusi la prea multe teste cu masini Porsche in ultima vreme, este normal sa va ia un pic "romantismul" :) @ masina ... vise mai baieti, tre sa faci afaceri cu statul ca sa ai bani de asa ceva...

  • George, marţi, 03.08.2010 14:19
    Mda..

    Daca nu ar fi fost facuta de Porsche, ar fi fost o masina extrem de reusita, asa doar strica imaginea creata din 1964 incoace cu modelul 911. Probabil dupa hathback-ul anuntat va aparea si un sedan mare care sa rivalizeze cu seria 7 si A8 si dupa aceea un concurent pt Smart

  • sonky, marţi, 03.08.2010 23:52
    pana mea

    am vazut una acum 2 luni in ungaria (in treacat cei drept) si raman la parerea lui Clarkson. In realitate e foarte mare ...da mai nou e greu sa vezi una in Romania .Inainte deabia se lansa in Europa si vedeai prin Romania....din pacate acum nu mai e cazul....sau poate din fericire

  • Ursus, miercuri, 04.08.2010 15:13

    Ma cam ingrijoreaza gusturile voastre legate de design sau aveti si voi un model dupa care va luati si ce nota da ala si voi la fel.