Opel Adam
David şi Goliaţii
Ce au în comun Pulp Fiction, arhitectura modernă şi iPhone-ul? Toate cele trei modele de succes în domeniile lor îşi bazează existenţa pe respingerea vechiului şi pe îmbrăţişarea modernului. Când îţi concentrezi căutările pe găsirea unor soluţii care să iasă din sfera normalului - sau măcar din zona obişnuinţei - se numeşte că încerci să inovezi şi să oferi alternative. Iar simplul fapt că încerci este deja un pas înspre reuşită.
"Cele mai mari lucruri din lume au fost realizate de oameni care au continuat să încerce atunci când nu mai exista nicio speranţă", spunea scriitorul american Dale Carnegie într-una dintre cele mai frumoase descrieri ale încercării ca scop în viaţă.
Într-un moment în care industria auto suferă, iar segmentul mini fashion este deja acoperit de modele care şi-au găsit scopul în viaţă şi sunt considerate etaloane, lansarea unui nou model care să aibă pretenţia de a tăia o felie serioasă din cota de piaţă pare sinucidere curată. Până la urmă, ce poţi aduce în plus în zona asta şi cu ce poţi depăşi nume precum Mini sau Fiat 500, care existau în industria auto pe când tu de-abia lansai prima generaţie a lui Kadett? Şi totuşi, se poate.
Ignoră complet zona retro şi gândeşte 100% modern, vino cu materiale, tehnologie şi tren de rulare care să-i lase clar în spate pe adversari şi completează totul printr-o abordare uşor diferită a clasicului avantaj al personalizării. Acestea par să fi fost liniile de marcaj peste care nu au trecut cei de la Opel în construcţia noului Adam. Cu aceste avantaje în CV şi cu mult elan demn de un model tânăr, Opel Adam vine să încerce. Pentru că e abordarea corectă în această zonă.
O jucarie chic pentru doamnele si domnisoarele care nu au posibilitati de mini sau alte hatchuri cu tenta premium si care nu sunt nici foarte pretentioase cand vine vorba de performante. Zic asta pt ca banuiesc ca n`o sa coste mai mult de 12-13 000 chiar cu ceva optionale adaugate.