
Tinuta de drum
Față de varianta non-facelift, japonezii nu au făcut foarte multe modificări din punct de vedere tehnic. Asta și pentru că, sincer, nu era nevoie.
În cea mai mare parte a timpului, imperfecțiunile sunt absorbite foarte bine, suspensia fiind silențioasă și rafinată.
Cea mai importantă modificare adusă de japonezi este îmbunătățirea izolării fonice, când vine vorba de zgomotul produs de motor. Clar, în unele momente de accelerație, propulsorul termic devine gălăgios, dar nu într-un mod deranjant. Direcția este ideală pentru mersul prin jungla urbană, dar s-a descurcat respectabil și pe drumurile virajate.
Desigur, nu vei simți niciun fel de feedback atunci când mergi sportiv. Trebuie luat în considerare că Nissan Qashqai este o mașină pentru familiști, nici pe departe una cu un caracter dinamic. Acest lucru îl observi și atunci când ruliul își face simțită prezența destul de rapid.
Comparația consumului cu Mazda Cx5 este un pic forțată. În primul rând pentru că vorbim de turbo vs. aspirat și în al doilea rând pentru că noul CX5 are o capacitate de 2.5 litri, tot aspirat, deci aproape dublu față de Qashqai. Da, la cp și Nm sunt aproape identice.