4.3
de Silvian Irimia, Foto: Dragoș Savu, vineri, 12 decembrie

Pionier

În urmă cu circa un an și jumătate am participat la primele teste internaționale cu noul Nissan Qashqai facelift. Desigur, așa cum este cazul la orice eveniment de acest fel, am avut la dispoziție cea mai puternică versiune (în cazul acesta este vorba despre versiunea e-POWER) și de nivelul de echipare de top.

Astfel, tu ca jurnalist auto, poți face cunoștință cu toate elementele, tehnologiile și sistemele pe care un anume producător le-a pus pe un model. Prin urmare, aveți aici un link către testul nostru din Portugalia, unde am aflat de ce Qashqai este de departe cel mai vândut model în Europa al producătorului nipon.

Totodată, trebuie să știți că datorită (sau din cauza, depinde acum dacă o vezi ca un lucru pozitiv sau negativ) lui Qashqai a apărut în industria auto segmentul crossover.

Dar iată că am vrut să luăm Qashqai facelift la test și pe drumurile din România, într-o motorizare și echipare care vor fi, zic eu, mult mai populare pentru publicul român. Dacă vrei să înțelegi și mai multe despre Nissan Qashqai facelift, te invit să urmărești și o prezentare video.

PREZENTARE VIDEO CU NISSAN QASHQAI FACELIFT

  • ds, vineri, 12.12.2025 14:06

    Comparația consumului cu Mazda Cx5 este un pic forțată. În primul rând pentru că vorbim de turbo vs. aspirat și în al doilea rând pentru că noul CX5 are o capacitate de 2.5 litri, tot aspirat, deci aproape dublu față de Qashqai. Da, la cp și Nm sunt aproape identice.

  • aha, vineri, 12.12.2025 14:53

    Iar vrajeala asta de doi bani, ca Qashqaiul a inventat segmentul crossoverelor? Pai Tucsonul cu care il comparati a aparut inaintea lui lui Qashqai. De primul RAV4, cu platforma de Corolla si tractiune fata, ce sa mai zic? Ala a fost off-roader, ha? Alta mare tampenie: Qashqai, segment B? La 4.4 metri lungime? Pai Puma ce mai e in cazul asta? ∅?