Nissan Juke Nismo

1.6 Turbo 200CP 4x4 Aut

Tehnologie

4.0

Juke Nismo aduce ce are mai bun Juke în gama standard: pachetul Nissan Dynamic Control System, indicator al forţelor G (amplasat însă într-un loc complet inutil, în zona schimbătorului de viteze) şi un panou de bord care se schimbă printr-o simplă apăsare de buton. Practic, comenzile sistemului de climatizare alternează cu comenzile modului de conducere pe aceleaşi butoane.

Deşi este destul de simplu, sistemul arată bine şi "fură ochii" celor care se urcă prima dată într-un Juke. După mai multe ore la bord, apreciezi soluţia tehnică a japonezilor, care te scapă de un bord încărcat fără să renunţe la anumite butoane, asigurând o interfaţă simplă pentru comenzile de care ai nevoie.

În materie de dotări efective, Juke nu duce lipsă de nimic, având lucrurile care contează: aer condiţionat cu reglare automată pe două zone, închidere centralizată cu telecomandă, acces şi pornire fără cheie (versiunile de top), cruise control şi limitator de viteză, scaune încălzite, un sistem multimedia de calitate şi o serie de elemente mai obişnuite, precum geamuri electrice, oglinzi electrice şi încălzite.

  • Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 11:20

    Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.

  • Lucian, marţi, 23.04.2013 11:54

    O masina interesanta, de nisa, pentru tinerii (cu bani) sau celibatari (in special aia din categoria middle-age crisis). O masina utila pentru diversitatea pietei auto si inovatie. O masina inutila pentru 90% din populatie.

  • 27oct, marţi, 23.04.2013 12:26

    Discutam de peste 125 de ani de inovatie automobilistica in care s-a aratat cam tot ce putea arata. Totusi gusturile se schimba, societatea devine din ce in ce mai pretentioasa si sofisticata. Sansa constructorilor puternici e sa descopere / sa impunga piata cu noi nise, tocmai pentru a avea acel avantaj ("The edge") in fata concurentei. In zilele noastre, daca stai in defensiva, pierzi. Asadar, Juke nu s-a dorit "masina poporului" , ci mai degraba o masina de lifestyle, un moft pentru cei neconformisti, un puseu de originalitate intr-o lume gri , o masina care sa intareasca si mai mult imaginea Nissan de constructor inovator.

  • 23 aprilie 2013, marţi, 23.04.2013 12:59

    interesanta mai e masinutza asta.

  • men@Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 13:17

    :)) esti sigur de ce spui? :))

  • slVW_83, marţi, 23.04.2013 14:29

    Broscaria!!! Da de ce sa-si ia cineva vreodata hidosenia asta? Poti conta lejer pe un GTI, RS, Type-R sau GT-86! S-ar potrivi probabil degeneratiilor I-phone sau Facebook, unui om cerebral niciodata!

  • Adrian, marţi, 23.04.2013 17:13

    Daca ma intreaba cineva ce inseamna uratenia, as raspunde prompt si anume Nissan Juke. Nu contest fiabilitatea, calitatea si performantele. Dar la exterior e oribil.

  • DAC, marţi, 23.04.2013 17:37

    @Juke=etalonul segmentului.Care segment cuprinde 2,3 masini.Etalon in parcarea goala.

  • mihai, miercuri, 24.04.2013 01:35

    urataniei asteia i-ati dat 5 stele la design ? ..... chiar nu vedeti cat de hidoasa e masina asta ???

  • Alex, joi, 25.04.2013 16:21

    Doamne... e urata cu spume

  • boldfrank, marţi, 30.04.2013 12:47

    De unde ati scos-o ca nu exista Mini Countryman Cooper S cu transmisie automata?

  • Nismo, luni, 06.05.2013 21:58

    Super tare jucaria !