Tehnologie
Juke Nismo aduce ce are mai bun Juke în gama standard: pachetul Nissan Dynamic Control System, indicator al forţelor G (amplasat însă într-un loc complet inutil, în zona schimbătorului de viteze) şi un panou de bord care se schimbă printr-o simplă apăsare de buton. Practic, comenzile sistemului de climatizare alternează cu comenzile modului de conducere pe aceleaşi butoane.
Deşi este destul de simplu, sistemul arată bine şi "fură ochii" celor care se urcă prima dată într-un Juke. După mai multe ore la bord, apreciezi soluţia tehnică a japonezilor, care te scapă de un bord încărcat fără să renunţe la anumite butoane, asigurând o interfaţă simplă pentru comenzile de care ai nevoie.
În materie de dotări efective, Juke nu duce lipsă de nimic, având lucrurile care contează: aer condiţionat cu reglare automată pe două zone, închidere centralizată cu telecomandă, acces şi pornire fără cheie (versiunile de top), cruise control şi limitator de viteză, scaune încălzite, un sistem multimedia de calitate şi o serie de elemente mai obişnuite, precum geamuri electrice, oglinzi electrice şi încălzite.
Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.