Design
Juke Nismo oferă multe elemente captivante la capitolul design: de la jantele de 18 inch la partea frontală coborâtă şi agresivă, dominată de luminile de zi cu LED-uri şi de o bară care înlocuieşte artificiile estetice de pe versiunile clasice Juke cu un spoiler sportiv. Acesta este accentuat de o linie roşie orizontală îndeajuns de subtilă pentru a fi de bun gust, dar îndeajuns de vizibilă pentru a ne arăta că avem de-a face cu o variantă sport a unui model deja cunoscut.
La capitolul culori, Juke Nismo vine în trei versiuni: negru, alb sau argintiu. Dacă ar fi să ne cumpărăm astăzi un Juke Nismo, am lua unul alb sau gri, pentru ca ornamentele roşii să fie mai vizibile.
Orice culoare ai alege pentru Juke Nismo, maşina va ieşi în evidenţă. Vei atrage garantat priviri la semafor, indiferent de ţara în care se află acesta. Dacă simţi că Juke Nismo e prea mult pentru tine şi că atrage prea mult atenţia, poate că ar fi mai bine să cauţi un alt SUV de segment B, Juke fiind din start un model care atrage atenţia pe stradă.
Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.