Vizibilitate
Formele neconvenţionale ale lui Juke cereau un tribut serios în materie de vizibilitate, aşa cum se întâmplă de multe ori când designerii câştigă bătălia şedinţelor din spatele uşilor închise cu inginerii unei mărci. Ce-i ciudat este că nu se întâmplă acest lucru, de parcă ar fi o logică aparte în spatele acestei ciudăţenii a naturii auto.
Designul nebun al modelului le-a permis oamenilor de creaţie de la Nissan să doteze Juke cu oglinzi mai mult decât suficiente, mărimea lor fiind demnă de un SUV mare. Asta fără să ştirbească din caracterul personal al modelului.
Dacă adăugăm în ecuaţie şi faptul că versiunea testată avea la dispoziţie o cameră pentru marşarier, singura problemă rămâne zona din partea dreaptă a "feţei" maşinii, care îţi vine peste mână atunci când urci pentru prima dată în Juke. Montanţii A te pot încurca şi ei în unele momente, dar poziţia înaltă la volan te ajută să vezi destul de bine în majoritatea situaţiilor.
Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.