Nissan Juke Nismo

1.6 Turbo 200CP 4x4 Aut

Tinuta de drum

4.5

În standard, Juke Nismo vine cu sistemul TVS, adică Torque Vectoring System. Tehnologia este nouă în acest segment şi, împreună cu suspensia multi-link a şasiului oferit standard alături de sistemul de tracţiune All-Mode 4x4 de la Nissan, furnizează un nivel superior de manevrabilitate.

Sistemul TVS distribuie mai mult cuplu roţii din spate aflată la exteriorul virajului, pentru a asigura că modelul va urma trasa indicată de şofer prin intermediul direcţiei sport care echipează acest model. Modificările aplicate sistemului de direcţie oferă acelaşi nivel de precizie, în timp ce fermitatea este crescută. Amortizoarele sunt şi ele mai ferme, iar garda la sol a fost redusă cu câţiva milimetri.

Astfel, deşi confortul pe suprafeţe denivelate nu a fost îmbunătăţit, modelul se manevrează mai bine pe secţiunile virajate de drum. Chiar şi aşa, nu trebuie să uităm niciodată că suntem la volanul unui crossover, adică un vehicul mai înalt decât un hatchback de segment B, ceea ce implică un comportament diferit pe viraje. Din acest punct de vedere, Juke Nismo este cel mai manevrabil membru al gamei.

  • Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 11:20

    Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.

  • Lucian, marţi, 23.04.2013 11:54

    O masina interesanta, de nisa, pentru tinerii (cu bani) sau celibatari (in special aia din categoria middle-age crisis). O masina utila pentru diversitatea pietei auto si inovatie. O masina inutila pentru 90% din populatie.

  • 27oct, marţi, 23.04.2013 12:26

    Discutam de peste 125 de ani de inovatie automobilistica in care s-a aratat cam tot ce putea arata. Totusi gusturile se schimba, societatea devine din ce in ce mai pretentioasa si sofisticata. Sansa constructorilor puternici e sa descopere / sa impunga piata cu noi nise, tocmai pentru a avea acel avantaj ("The edge") in fata concurentei. In zilele noastre, daca stai in defensiva, pierzi. Asadar, Juke nu s-a dorit "masina poporului" , ci mai degraba o masina de lifestyle, un moft pentru cei neconformisti, un puseu de originalitate intr-o lume gri , o masina care sa intareasca si mai mult imaginea Nissan de constructor inovator.

  • 23 aprilie 2013, marţi, 23.04.2013 12:59

    interesanta mai e masinutza asta.

  • men@Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 13:17

    :)) esti sigur de ce spui? :))

  • slVW_83, marţi, 23.04.2013 14:29

    Broscaria!!! Da de ce sa-si ia cineva vreodata hidosenia asta? Poti conta lejer pe un GTI, RS, Type-R sau GT-86! S-ar potrivi probabil degeneratiilor I-phone sau Facebook, unui om cerebral niciodata!

  • Adrian, marţi, 23.04.2013 17:13

    Daca ma intreaba cineva ce inseamna uratenia, as raspunde prompt si anume Nissan Juke. Nu contest fiabilitatea, calitatea si performantele. Dar la exterior e oribil.

  • DAC, marţi, 23.04.2013 17:37

    @Juke=etalonul segmentului.Care segment cuprinde 2,3 masini.Etalon in parcarea goala.

  • mihai, miercuri, 24.04.2013 01:35

    urataniei asteia i-ati dat 5 stele la design ? ..... chiar nu vedeti cat de hidoasa e masina asta ???

  • Alex, joi, 25.04.2013 16:21

    Doamne... e urata cu spume

  • boldfrank, marţi, 30.04.2013 12:47

    De unde ati scos-o ca nu exista Mini Countryman Cooper S cu transmisie automata?

  • Nismo, luni, 06.05.2013 21:58

    Super tare jucaria !