Tinuta de drum
În standard, Juke Nismo vine cu sistemul TVS, adică Torque Vectoring System. Tehnologia este nouă în acest segment şi, împreună cu suspensia multi-link a şasiului oferit standard alături de sistemul de tracţiune All-Mode 4x4 de la Nissan, furnizează un nivel superior de manevrabilitate.
Sistemul TVS distribuie mai mult cuplu roţii din spate aflată la exteriorul virajului, pentru a asigura că modelul va urma trasa indicată de şofer prin intermediul direcţiei sport care echipează acest model. Modificările aplicate sistemului de direcţie oferă acelaşi nivel de precizie, în timp ce fermitatea este crescută. Amortizoarele sunt şi ele mai ferme, iar garda la sol a fost redusă cu câţiva milimetri.
Astfel, deşi confortul pe suprafeţe denivelate nu a fost îmbunătăţit, modelul se manevrează mai bine pe secţiunile virajate de drum. Chiar şi aşa, nu trebuie să uităm niciodată că suntem la volanul unui crossover, adică un vehicul mai înalt decât un hatchback de segment B, ceea ce implică un comportament diferit pe viraje. Din acest punct de vedere, Juke Nismo este cel mai manevrabil membru al gamei.
Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.